ساماندهی و بهسازی معابر منتهی به میدان آزادی

شهردار منطقه 9 تهران از اجرای طرح تعریض معابر منتهی به میدان آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح تعریض معابر منتهی به میدان آزادی معابر ورودی از بزرگراه شهید لشگری و جناح به میدان آزادی ساماندهی و بهسازی شد.

وی ادامه داد: میدان آزادی یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین میاد‌ین شهر تهران است و در طی روز تردد‌های عرضی بسیار زیادی یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین میا‌دین شهر تهران است و در طی روز تردد‌های عرضی بسیار زیادی در این منطقه صورت می پذیرد.

وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تسهیل تردد خودروها، اجرای طرح تعریض معابر منتهی به میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

حسینی تصریح کرد: چندی پیش طرح هایی در قالب ایمن سازی، آرام سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی میدان آزادی قبل از شروع سال تحصیلی اجرایی شد و کانالیز‌ه شدن جریانات ترافیکی را در دروازه غربی تهران به همراه داشت. 

وی ادامه داد: طرح تعریض معبر ورودی بزرگراه شهید لشگری در قالب اصلاح هندسی پیاده رو ضلع شمال غربی میدان آزادی و طرح تعریض معبر ورودی به جناح در قالب اصلاح هندسی ضلع شمال شرق رینگ بیرونی میدان آزادی انجام شد.

شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: همواره با برنامه ریزی منطقه در صدد هستیم تا مسیر های ایمنی جهت تردد شهروندان اعم از عابرین پیاده و رانندگان را فراهم کرده و بر همین اساس اقدامات ویژه ای نیز در شبکه بز‌رگراهی سطح محدوده در نظر گرفته ایم که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعریض ، شلوغ ترین ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار