قم/

قضاوت داوران قمی در پیکارهای پینگ‌پنگ بین‌المللی جام فجر

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از قضاوت دو نفر از داوران مطرح پینگ‌پنگ قم در پیکارهای بین‌المللی جام فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، عباس اشعری فرد اظهار کرد: قم علاوه بر پینگ‌پنگ‌بازان مستعد در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش مردان و بانوان در سایر بخش‌ها نیز نیروی انسانی بسیار خوب و توانمندی دارد که در سطح نخست پینگ‌پنگ کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: داوران پینگ‌پنگ قم در سطح بین‌المللی فعال هستند و این مایه افتخار هیئت پینگ‌پنگ استان قم است که این افراد در رقابت‌های مهم داخلی و برون مرزی همواره مورد اعتماد و تایید فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان برای قضاوت‌های مهم قرار داشته‌اند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم در ادامه به اعزام داوران بین‌المللی قم به مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ جام فجر اشاره کرد و عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی فجر در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قضاوت دو نفر از داوران بین‌المللی پینگ‌پنگ قم در مسابقات جام فجر، اضافه کرد: به نمایندگی از هیئت پینگ‌پنگ استان قم ولی‌الله دیرباز و محمد عموئیان داوران بین‌المللی استان قم برای قضاوت مسابقات بین‌المللی جام فجر از طرف فدراسیون دعوت و برای داوری این مسابقات راهی تهران شدند.

اشعری‌فرد در ادامه به سوابق داوران قمی قضاوت‌کننده در پیکارهای پینگ‌پنگ بین‌المللی جام فجر اشاره کرد و بیان داشت: ولی‌الله دیرباز 25 سال سابقه قضاوت مهمترین مسابقات مختلف پینگ‌پنگ مانند لیگ، قهرمانی کشور و مسابقات بین‌الملی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: دیرباز هم اکنون مسئولیت کمیته مسابقات و داوران هیئت پینگ‌پنگ استان قم را نیز بر عهده دارد و در حالی به این دوره از پیکارها دعوت شده که به عنوان داور در نخستین دوره مسابقات جام فجر حضور داشته است.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم یاد آور شد: محمد عموئیان دیگر داور بین‌المللی پینگ‌پنگ قم هم اکنون مسئولیت دبیری هیئت قم را بر عهده دارد، ضمن اینکه عموئیان به عنوان یکی از داوران فعال فدراسیون در طول سال‌های اخیر قضاوت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: محمد عموئیان در سال 1390 به عنوان یکی از نمایندگان داوری پینگ‌پنگ کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا که با شرکت برترین‌های قاره کهن در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان برگزار شده بود اعزام شد و به دلیل قضاوت‌های خوب خود در این مسابقات، داوری بازی فینال را نیز بر عهده داشت.

اشعری‌فرد در ادامه با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای پینگ‌پنگ بین‌المللی جام فجر در تهران اضافه کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات از ایران و کشورهای هند، آذربایجان، عراق، بلاروس، مجارستان، لیبی، لبنان و ترکمنستان هستند./س

برچسب ها: قم ، قضاوت ، پیکار ، جام ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.