در فرهنگسرای ارسباران؛

"زندگی او" به نفع بچه‌های پروانه‌ای

نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" به کارگردانی پیروز کرمی با حضور بازیگران برجسته سینما و تلویزیون و تئاتر، 16 آذر در فرهنگسرای ارسباران به اجرا در می‌آید.

پیروز کرمی کارگردان نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش نامه به قلم ترانه برومند نوشته شده که داستان مردی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مأموریت‌های کاری خود از طریق دوست و کشیش متوجه مرگ همسر خود می‌گردد، سفر نیمه کاره می‌ماند و در راه این بازگشت به رازهای پنهانی از زندگی خود پی می‌برد.
 
وی اظهار داشت: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، عمار تفتی، یکتا ناصر، نازنین گودرزیان، ساناز زمانی (بازیگر میهمان از گروه سوشیانت)، عباس ستارزاده و سینا افشار به ترتیب خوانش در صحنه حضور می‌یابند.
 
وی بیان کرد: نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" به نفع انجمن بیماری کودکان سندروم پروانه‌ای(EB) 16 آذر اجرا می‌شود.
 
وی افزود: ساناز زمانی(گروه سوشیانت) دستیار کارگردان، نادر بهرامی عکاس، شبنم موتابی و مرضیه زهیری روابط عمومی و گروه آلوکاد به اجرای موسیقی دراین نمایش‌نامه خوانی می‌پردازند.
 
وی اظهار داشت: نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" شنبه 16 آذر ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران واقع در پل سیدخندان خیابان جلفا به روی صحنه خواهد رفت.
 
وی عنوان کرد: مخاطبان می‌توانند پیش فروش بلیط  این نمایش نامه‌خوانی را در سایت تیوال به آدرس www.Tiwall.com  و با شماره رزرو 9626730-0935 تهیه کننده گفتنی است؛ این کارگردان بیشتر اجرای نمایش نامه‌خوانی "نیلوفر مرداب" با بازی بازیگرانی چون امین زندگانی، جلیل فرجاد و مائده طهماسبی و... که در جشنواره تئاتر شهر موفق به دریافت جایزه کارگردانی و بازیگرانی شده بود و همچنین نمایش نامه‌خوانی "من عاشق خوش گذرانی‌ام" نوشته ناتاشا محرم‌زاده با بازی امین زندگانی، نگار عابدی و سعید چنگیزیان به نفع بنیاد خیریه برکت را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده است.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار