رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی گفت: روابط عمومي ها سخن گوي سازمان ها هستند كه باید صداقت و شفافيت در كار خود را به عنوان اصلي ترين وظيفه خود بدانند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،دکتر بابک دربیکی گفت: روابط عمومی یک پدیده مدرن است و ابزارهایی می طلبد که این ابزارها روز به روز در حال تغییر هستند.

دربيكي تقویت ارتباط با رسانه ها را مهم دانست و افزود: بایستی در روابط عمومی ها تلاش کنیم تا با جامعه رسانه ای تعامل داشته باشیم تا بتوانیم اطلاع رسانی خوبی را شاهد باشیم.

وي به سه سطح تخصصی درحوزه اطلاع رسانی اشاره كرد و گفت: اطلاع شناسی(مخاطب شناسي)، اطلاع یابی(نياز مخاطبان) و اطلاع رسانی از مهم ترین محورها در اين حوزه به شمار می رود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی پیوند اجتماعی را از وظایف اصلی روابط عمومی ها عنوان كرد و اظهار داشت: این پیوند گاهی با تلخی و گاهی هم با شیرینی همراه است.

بابک دربیکی تقویت بنگاههای رسانه ای را در استان جهت راستای تجمع خبرنگاران و رسیدگی به مطالبات آنها امري ضروری دانست.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست از تشکیل و راه اندازی شورای مطبوعات، رسانه و سایت خبرداد اظهار داشت: این شورا به منظور رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران استان فعال شده است كه خوشبختانه جامعه خبرنگاران ما جامعه اي بسيار مطلوب است.

حسین ثابت قدم وحید همچنين از اختصاص ساخت مجتمع خبرنگاران خبرداد و افزود: این مهم به منظور مستقر شدن دفاتر نشریات و خبرگزاری ها در استان احداث خواهد شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.