رئيس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور ، از مشاركت دو برابري خيرين مدرسه ساز نسبت به دولت طي سال‌هاي اخير خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا حافظي در ديدار روساي جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور با آيت‌الله نوري همداني در قم  اظهار كرد: ارتقاي هر كشوري به آموزش و پرورش آن كشور بستگي دارد و هر كشوري در اين زمينه ارتقا داشته باشد در تمام زمينه‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و رفاهي با موفقيت رو به رو مي‌شود در حالي كه خلاف اين امر، جز محروميت نخواهد بود.
 
وي به سابقه مجمع خيرين  مدرسه‌ساز در كشور اشاره كرد وگفت: خيرين مدرسه‌ ساز 16 سال گذشته در جوار بارگاه امام رضا(ع) به تعداد انگشت دست اين حركت بزرگ فرهنگي را در كشور آغاز كردند.
 
حافظي  به مشاركت بيش از 500 هزار خير مدرسه‌ساز در سراسر كشور اشاره كرد و يادآور شد : مجمع خيرين مدرسه‌ساز در 550 شهرستان و 31 استان فعاليت مي كنند.
 
وي با اشاره به اينكه ، 16 ميليارد و 800 ميليون تومان خيرين در نخستين سال تاسيس  كمك كردند ، افزود: در سال 88 خيرين مدرسه ساز  740 ميليارد تومان مشاركت داشتند.
 
رئيس جامعه خيرين مدرسه‌ساز كشور يادآور شد: در تمامي روستاها، شهرها و استان‌هاي كشور آثار پر خير و بركت خيرين در امر مدرسه‌‌سازي را شاهد هستيم و حتي اين امر به خارج از مرزهاي كشور گسترش پيدا كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه ، مشارکت ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار