در آستانه روز جهاني معلولين؛

سرزدن پيرايشگران تهراني به مدرسه کودکان استثنايي

جمعي از پيرايشگران تهراني در آستانه روز جهاني معلولين روز دوشنبه 11 آذر ماه با حضور در يکي از مدارس استثنايي تهران، اقدام به اصلاح سر و صورت دانش آموزان اين مدرسه کردند.

  به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، پيرايشگران تهراني در حرکتي که نام آن را جشنواره بچه هاي آسماني نهاده اند با حضور در مدرسه  استثنايي اقدام به اصلاح موهاي اين دانش آموزان کردند.
 
 حسين منصوري مبتکر اين طرح در اين باره به خبرنگار ما گفت: اواخر سال گذشته بود که تصميم گرفتيم در کنار شور و شوق روزهاي پاياني سال و اقداماتي که خيرين براي کودکان بي سرپرست انجام مي دهند دست به اقدامي بزنيم ، پس از مشورت با  گروهي از پيرايشگران مجرب تهراني قرار بر آن شد تا از هنر خود براي انجام کار خير خواهانه اي استفاده کنيم که همان دست به قيچي شدن در مدارس استثنايي بود.



 
اين مربي پيرايشگري افزود: بار اولي که اين طرح برگزار شد به نتايج دل گرم کننده اي رسيدم به طوري که پس از آن ، شمار بيشتري از پيرايشگران براي حضور در اين حرکت خيرخواهانه اعلام آمادگي  کردند.
 
وي تصريح کرد: هرچند بيشتر تصميم ما بر آن بود که اين ابتکار را در قالب جشنواره اي همه ساله پيش از آغاز سال نو برگزار کنيم اما استقبال پيرايشگران براي حضور در اين طرح، باعث شد تا ما در آستانه روز جهاني معلولين، 12 آذر ماه دومين دوره اين جشنواره را در حضور دانش آموزان استثنايي برگزار کنيم.

 
 منصوري گفت: 17 پيرايشگر مجرب تهراني که از آرايشگران بنام تهراني هستند با حضور در مدرسه استثنايي ؟ اقدام به اصطلاح سر و صورت بيش از 270 دانش آموز اين مدرسه کردند.
 
 وي با بيان اينکه اين عمل خيرخواهانه بدون اخذ هيچ هزينه اي انجام مي شود افزود: اگر امکانات مهيا شود اين  گروه حاضر است در مدارس بيشتري حضور پيدا کند هر چند که مي توان در کنار اصلاح  کايت افراد واصناف ديگر اقدامات خير خواهانه ديگري نيز انجام داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۳:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
به نام خدا
واقعا جای سپاس وتحسین دارد . از بانی این کار خیر جناب اقای منصوری تشکر می کنم .با ارزوی موفقیت وسلامتی برای ایشان
Iran (Islamic Republic of)
مجید امیری
۱۲:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۲
به نام خدا
منم از این کار خیر لذت بردم.....
از هنرمند عزیز جناب آقای حسین منصوری هم تشکر میکنم که بانی این عمل زیبا بودند.....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
به نام خدا
من به شخصه وقتی یه چنین حرکت انسان دوستانه را می بینم لذت می برم و از بانیان این کار کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم.
آخرین اخبار