در جريان فرازو فرود در معاملات امروز "بورس"؛

نماگر "بورس" بر پله ي 83 هزارواحدي باقي ماند

شاخص کل در ابتداي معاملات امروز از مرز 84 هزار واحدي عبور کرده بود در پايان معاملات به به کانال 873 هزار واحدي بازگشت.

گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،"امروز 12  آذرماه"،  بازار سرمايه دریکساعت ابتداي معاملات ، شاهد معاملات مثبت و با حجم بالا در نمادهای پالایشگاهی و شروع اصلاح در گروه خودروسازی بود.

در ساعات مياني بازار پس از دو روز سیر منفی قیمتها و شاخصها، حضور پر قدرت خریداران بار دیگر به رونق و رشد قیمتها و شاخص کل انجامیده و شاخص بار دیگر کانال 84 هزار واحدی را باز پس گرفت اما بازار بر 84 هزار واحدي باقي نماند و به 83 هزار واحدي بازگشت .

شاخص کل با 69 واحد رشد به عدد 83 هزارو 775 واحد،شاخص صنعت با رشد 135 واحدي به عدد 70 هزارو 608 واحد،شاخص بازار اول با 214 واحد رشد به عدد 63 هزارو 456 واحد و شاخص بازار دوم با افت 744 واحدي به عدد 154 هزارو 568 واحد رسيد.

صنايع پتروشيمي خليج فارس و س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين بيشترين افت را در بازار داشتند. نمادهاي بانک ملت،س.نفت و گازو پتروشيمي تامين  و بانک صادرات ايران از نمادهاي پر بيننده بازار بودند.

از جمله اتفاقات امروز بازار مي توان به توقف 17 شرکت در بازار اشاره کرد نماد معاملاتی هشت شرکت تا صبح امروز به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، دو شرکت به دلیل اعلام پیش بینی، یک شرکت به دلیل برگزاری جلسه هیات مدیره و نماد 6 شرکت به دلیل برگزاری مجمع متوقف است. 

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار