نیمی از خریداران آیفون 5C، قبلا از اسمارت‌فون‌های اندرویدی استفاده می‌کرده‌اند

اپل علاوه بر معرفی آیفون 5S، از محصولی دیگر با نام 5C رونمایی کرد، که با بدنه ی پلاستیکی و سخت افزار آیفون 5 عرضه شد، دستگاهی که زیاد ارزان قیمت نبود ولی نسبت به 5S از قیمت کمتری برخوردار بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، گرچه این محصول از نظر میزان فروش با آیفون 5S قابل مقایسه نیست، اما از فروش بدی نیز برخوردار نبوده است و حالا این سوال به وجود آمده که چه کسانی بیشتر خریدار آیفون های رنگارنگ اپل بوده‌اند.

موسسه ی کانتار با بررسی این موضوع توانسته جواب این سوال را به دست آورد، پاسخی که در نوع خود جالب می باشد، بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان این موسسه، نیمی از کاربرانی که هم اکنون در حال استفاده از آیفون 5C می باشند، قبلا از اسمارت فون‌های اندرویدی ان هم از برندهایی مانند سامسونگ و ال جی استفاده می‌کرده‌اند، این مسئله علاوه براینکه خبر خوشحال کننده‌ای برای گوگلی‌ها به حساب نمی‌آید.

وفاداری کاربران سونی و اچ تی سی را به اسمارت فون‌هایشان نشان می‌دهد، حتی اگر سهم آنها از بازار اندروید تنها 1 درصد باشد، همچنین در مورد افرادی که آیفون 5S را خریده اند مشخص شده است که حدود 80 درصد از این کاربران قبلا نیز آیفون داشته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار