مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از همکاری مشترک این اداره کل با نیروی انتظامی استان جهت گشت، کنترل و پایش مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمودعلی رکنی در سخنانی اظهار داشت: این اداره کل در راستای انجام وظایف قانونی خود و حفظ و حراست از عرصه های طبیعی، مترصد همکاری و تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و همدلی و مشارکت آحاد جامعه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات گسترده اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به منظور افزایشضرایب حفاظتی و امنیتی در مناطق تحت مدیریت، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به وسعت دامنه فعالیت‌ها و گستردگی حوزه پوشش، از جمله بخش‌های اثرگذار در تامین امنیت و حفاظت از مناطق مختلف می‌باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضرورت افزایش بهره وری و استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود را مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای توسعه و ارتقاء سطح کمی و کیفی کنترل و نظارت در مناطق تحت مدیریت استان، ایجاد تعامل و همکاری با نیروی انتظامی و انجام ماموریت های مشترک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی از موافقت فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان جهت همکاری و گشت و کنترل های مشترک خبر داد و گفت: پس از هماهنگی های بعمل آمده،اجرای گشت مشترک در مناطق تحت مدیریت انجام خواهد شد .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار