مدیر سینمایی ملت وعده حمایت اکران فیلم‌های کوتاه را می‌دهد

اختصاص یک سالن سینمایی به فیلم سازان

استقبال مخاطبان و دوستداران سینما از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چشمگیر و قابل توجه بود.

هادی منبتی مدیر پردیس سینمایی ملت در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: برای اکران فیلم کوتاه باید با در نظر گرفتن جنبه اقتصادی این نوع فیلم ها، در جهت جذب مخاطب موفق عمل کنیم.
 
به همین منظور متولیان سینمای کوتاه کشور انجمن سینمای جوان حوزه هنری برای بهتر اکران شدن فیلم های کوتاه تدبیر و برنامه ریزی کنند.
 
البته این اقدامات باید همواره ادامه داشتهباشد.
جشنواره فیلم کوتاه تهران با برگزاری بسیار خوب و با استقبال پر شور مخاطبان همراه بود به طوریکه در اغلب سانس ها  افراد ایستاده فیلم ها را می دیدند و در صورت برنامه ریزی صحیح و مدرن عوامل سینما و ارزش قائل شدن برای فیلم های کوتاه، سینما داران نیز از اکران این نوع فیلم ها حمایت خواهند کرد.
 
هادی منبتی افزود: من حاضرم با ایجاد شرایط خرید بلیط سینما، از پردیس ملت را در اختیار اکران فیلم های کوتاه قرار دهم تا مردم برای خرید بلیط فیلم کوتاه به سینما بیایند تا چرخه اقتصادی صاحبان سینما بچرخد.
 
وی تصریح کرد: با تبلیغات تلویزیونی، پخش آنونس ، تیزر، تبلیغ در فضای عمومی شهر می توان در جذب جمعیت میلیونی شهر تهران موفق عمل کرد و آن ها را ترغیب به تماشای فیلم کوتاه در سالن های سینما نمود و از آن طرف نیز فیلم با موضوعات جذاب و مضمون های واقعی به استقبال مخاطبانشان بیایند.
 
مدیر سینما ملت در ادامه بیان کرد: ساخت فیلم کوتاه سخت تر از فیلم بلند است ولی به طور طبیعی جای هم را پر نمی کنند.
 
فیلم سازان اول با ساخت فیلم کوتاه در آن مرحله خود را محک می زنند و بعد به سراغ سینمای بلند می روند.
 
در ساخت یک فیلم کوتاه، آنوس سینمایی، تیزر تلویزیونی، باید در یک زمان محدود پیام خود را به بیننده منتقل کنید.
 
مبتنی در پایان خاطر نشان کرد: حضور بازیگر مشهور و بازی در فیلم کوتاه باعث جذب مخاطب می شود ولی الزاما موفق نخواهد بود در فیلم کوتاه مضمون، موضوع و کارگردانی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار