عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آسیب‌شناسی و رفع مشکلات موجود در بخش خصوصی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی برای رسیدن به اهداف مورد نظر از دیگر موضوعات مهمی است که نیاز به تلاش‌ مضاعف از سوی دولت دارد.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولویت دولت یازدهم بعد از تحقق "حماسه سیاسی" و موفقیت هسته‌ای کشور، به منظور تحقق "حماسه اقتصادی" اظهار داشت: اصلاح قوانین در بخش‌های مختلف از جمله تولید، صنعت، تجارت، موضوعی است که باید مورد بحث و بررسی از سوی دولتمردان برای پیشبرد اهداف کلان قرار گیرد.
 
وی افزود: دولت بایستی با عملکردی مناسب ظرفیت بخش خصوصی را به صحنه اقتصاد وارد کند تا مشکلات بسیار زیاد اقتصاد از این مسیر حل و فصل شود.
 
این فعال سیاسی بیان داشت: آسیب‌شناسی و رفع مشکلات موجود در بخش خصوصی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی برای رسیدن به اهداف مورد نظر از دیگر موضوعات مهمی است که نیاز به تلاش‌ مضاعف از سوی دولت دارد.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نقطه آغاز حل مشکلات اقتصادی اصلاح قوانین، آئین‌نامه‌ها و اعتبارات موجود در بخش صنایع است، گفت: حمایت از بخش تولید، صنعت و صادرات از اولویت‌های مهمی است که باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد، چرا که در صورت حل آن بسیاری از سرمایه‌گذاران برای بهبود اوضاع اقتصادی به این سمت و سو حرکت خواهند کرد.
 
روستاآزاد با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در وضعیت اقتصادی کشور، گفت: نمی‌توان نسبت به رفع تحریم‌ها و عملیاتی شدن آن از سوی غرب و آمریکا امید داشت، اما جمهوری اسلامی باید از جوی که از امضای توافقنامه ژنو 3 در کشور و عرصه جهانی به وجود آمده نهایت استفاده را
در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی ببرد.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در بازار با افکار و باورهای عمومی کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: محتوای توافقنامه اگرچه ممکن است خیلی جالب نباشد، اما فضای مطلوب روانی که پس از رسیدن به توافق ایجاد شده، به نفع کشور است و باید در 6 ماه تعیین شده در جهت پیشبرد اهداف در فضای کسب و کار، خرید و فروش و معادلات بین‌المللی گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار