رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جاده سیاست لغزنده است/ اصلاح‌طلب و اصولگرا مراقب تفکرات خود باشند

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه جاده سیاست لغزنده است، گفت: هر حرکت سیاسی را باید با محک معنویت و اخلاص سنجید و پس از آن گفتمان و رفتار سیاسی تشکیل داد.

"سیدابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به برخی فعالان اصلاح‌طلب که معتقدند در گفتمان اصولگرایی ضعفی وجود دارد، اظهار داشت: هیچ شخصیتی توانای ادعا در برتری گفتمان و عمل ندارد، نبود ضعف نشانه معصوم بودن است، بنابراین تعجب می کنم چرا اصلاح‌طلبان این را به اصولگرایان نسبت می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از ضعف خود غافلند و این آغاز انحراف است، ادامه داد: ما اصولگرایان اگر ادعای ضعف نداشته باشیم، حرکتی با انتهایی از شکست شروع کرده‌ایم، بنابراین این نوع اندیشه‌ها در همه جناح‌ها وجود دارد.
 
سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه این نوع تفکر را نمی‌شود به تمام اصلاح‌طلبان تعمیم داد، اضافه کرد: این نوع اندیشه از سوی کسانی صورت می‌گیرد که خود را صد و دیگران را صفر ارزیابی می‌کنند؛ انسان ممکن الخطا بوده و طبیعی است که دچار ضعف شود، لذا این نوع خودبرتر بینی نشان از یک نوع مطلق‌اندیشی است. 
 
  
 وی اظهار داشت: حواس اصولگرایان باید جمع باشد، ما عددی بین صفر و صد هستیم که معتقدیم باید مبتنی بر اصول حرکت کرد.

سخنگوی جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: جاده سیاست لغزنده است، بنابراین هر حرکت سیاسی را باید با محک معنویت و اخلاص سنجید و پس از آن گفتمان و رفتار سیاسی تشکیل داد، من به دوستان اصولگرا و اصلاح طلب توصیه می‌کنم که مراقب خود و تفکراتشان باشند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار