ترفندهایی برای خوردن غذا در کنار تلویزیون

یکی از بزرگترین دغدغه های والدین ناسازگاری کودکان هنگام خوردن غذا است ، اما پزشکان راه حل هایی ابتکاری و منحصر به فرد برای رفع این مشکل به والدین توصیه می کنند تا با رعایت آن کودکی خوش غذا و سالم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ پزشکان به والدینی که کودکان آنها علاقه زیادی به تماشای تلویزیون دارند توصیه می کند که از این فرصت برای تغدیه کودکان بد غذا استفاده کنند.

گفتنی است: اکثر افراد در هنگام تماشای تلویزیون علاقه به خوردن و یا جویدن یک خوردنی دارند و هوشیاری والدین می تواند در این بازه زمانی سبب تقویت و سلامت جسمی کودک آنها شود.

بررسی ها نشان می دهند: به ویژه هنگام تماشای برنامه تلویزیون مورد علاقه کودک به قدری حواسش متمرکز تلویزیون و یا بازی چند رسانه ای است که می توان در آن زمان به او غذاهای سالم به عنوان تنقلات میان وعده داد.

البته پزشکان توصیه می کنند: که این غذاها را در ابعاد کوچک تولید شود که خوردن آن برای کودک سخت نباشد همچنین در این موقعیت والدین می توانند نوشیدنی های گرم مایعات و آبمیوه های سالم و طبیعی را برای رشد کودک و رفع مشکل کم آبی بدن به او بدهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: غذا ، کودک ، سالم ، نوشیدن ، جسمی ، والدین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار