تمرین چهارشنبه پرسپولیس زیر باران برگزار شد

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرین امروز چهارشنبه خود را برگزار کردند که زمین ورزشگاه درفشی فر با بارش باران خیس شده بود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10:30 در مجموعه درفشی فر آغاز شد.این تمرین که تمرین ماقبل آخر تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن می باشد با تصمیم کادر فنی پشت درهای بسته برگزار شده و در آن به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته شد.


در این تمرین امروز پرسپولیس بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و ادامه زمان تمرین را به فوتبال درون تیمی پرداختند که در بسیاری از دقایق آن علی دایی بازی را متوقف کرده و به تذکر دادن به بازیکنان می پرداخت.تمرین امروز پرسپولیس زیر بارش باران برگزار شد اما علی دایی تاکید داشت با وجود خیس شدن زمین بازیکنان به تمرین ادامه دهند تا برای بازی روز جمعه در صورت بارش مشکلی  نداشته باشند.


در این تمرین پرسپولیس علیرضا حقیقی و امیر عابدزاده حضور نداشتند.مهرداد پولادی به تمرینات اختصاصی در کلینیک پرداخت و مارکو سپانوویچ مانند روزهای گذشته به شکل اختصاصی تمرین کرد و دور زمین دوید.


تعدادی از هواداران پرسپولیس از بوشهر به تهران آمده بودند و با پیراهن های سرخ در تمرین امروز حضور یافته بودند.آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی ذوب آهن فردا پشت درهای بسته در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار خواهد شد و بازیکنان پس از آن راهی اردوی شبانه روزی بازی ذوب آهن خواهند شد. 


برچسب ها: رشته ، فوتبال ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار