گزارش خبرنگار دریچه؛

رقابت اپراتورهای تلفن همراه در نمایشگاه الکامپ

در این گزارش قصد تشریح تخفیفات و خدمات اپراتورهای تلفن همراه را در نمایشگاه الکامپ داریم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بازار رقابتی در بین اپراتورهای کشور در نمایشگاه الکامپ 2013 بسیار داغ است و هر اپراتور سعی دارد مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند، البته اکثر مشتریان به دنبال امکانات ویژه و منحصر به فرد هستند. حال در ادامه به توضیح تخفیفات و امکانات ارائه شده توسط هر اپراتور در نمایشگاه الکامپ می پردازیم.


در راستای این سخن شرکت رایتل برای افزایش مشتریان خود اقدام به دادن تخفیف 75 درصدی به دانشجویان کرده است و این کار سبب افزایش چشمگیر مخاطبان آن شده است. اما شرکت ایرانسل در نمایشگاه الکامپ اقدام به دادن سیم کارت رایگان به دانشجویان کرده است، در ضمن این شرکت اقدام به فروش مودم وایمکس با 25 درصد تخفیف و شش گیگ حجم رایگان نموده است. ولی در این نمایشگاه همراه اول تخفیف بسیار خاصی برای مشتریان خود تدارک ندیده است، ولی با آوردن شخصیت های مردمی مانند مجری های تلویزیون سبب شلوغ شدن غرفه های خود شده است. در مجموع و با تخفیف های ارائه شده اکثریت مردم میل به استفاده و خرید سیم کارت رایتل دارند، زیرا از نظر آن ها ارائه اینترنت نسل سوم از سوی رایتل سبب استفاده بهتر از اینترنت تلفن همراه می شود و دارا بودن امکانات جدید مانند مکالمه تصویری سبب پیشرفت در دنیای فناوری کشور می شود.



گزارش از محمدمحمدی خوجین

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          


امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:


برچسب ها: دریچه ، ایرانسل ، رایتل ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
matrex
۲۰:۲۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
سلام.
تماس تصویری مرد,نمرد؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار