قم/

درایت امام راحل در تربیت نیرو ضامن حفظ انقلاب شد

محمد نبی حبیبی گفت: امام خمینی (ره) معمار انقلاب بوده اند و در داخل و خارج از کشور همیشه افرادی را تربیت می کردند که پس از ایشان جمهوری اسلامی ایران و نظام بدون هیچ مشکلی به راه خود ادامه دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد نبی حبیبی با جمعی از اعضای ستاد ارتحال حبیب الله عسکر اولادی با آیت الله نوری همدانی صبح امروز دیدار کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم عسکر اولادی مقلد شایسته در محضر علما و مراجع بوده است اظهار کرد: مرحوم عسکر اولادی را مقلدی در امور سیاسی می دانیم و ایشان عقیده داشتند سیاست باید در چار چوب دینی خود انجام شود و نباید از مسیر دین در سیاست خارج شد.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) معمار انقلاب بوده اند و در داخل و خارج از کشور همیشه افرادی را تربیت می کردند که پس از ایشان جمهوری اسلامی ایران و نظام بدون هیچ مشکلی به راه خود ادامه دهند.
حبیبی بیان کرد: شخصیت مرحوم عسکر اولادی با حزب موتلفه و سایر حوزه های مدیریتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) را می توان بر همین مبنا ارزیابی کرد که ایشان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بودند که این اداره بدون هیچ مشکلی در نبود ایشان به کار خود ادامه می دهد‌./س
برچسب ها: قم ، درایت ، امام ، ضامن ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.