قم/

راه و روش خداپسندانه مرحوم عسگراولادی ادامه یابد

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: توصیه ما به بازماندگان و نزدیکان مرحوم عسگراولادی این است که راه و روش خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان او را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله استادی، عصر دیروز در دیدار خانواده مرحوم عسگراولادی و جمعی از اعضای هیئت موتلفه اسلامی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به ویژگی های ممتاز آن مرحوم، گفت: مرحوم عسگر اولادی مدیری متواضع، دلسوز و پر کار و از جمله اشخاصی بودند که مورد اعتماد حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری مراجع و متدینین بود.


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به فعالیت‌های این شخصیت انقلابی در کمیته امداد و موتلفه اسلامی، خاطرنشان کرد: آقای عسگراولادی هم حزب داشتند و هم در کمیته امداد مسئول بودند، اما آن چیزی که این شخصیت را برجسته می‌کند، فعالیت‌های خداپسندانه‌ای بود که انجام می‌داد و گرفتاری‌های زیادی را از مردم برطرف می‌کرد.

وی تصریح کرد: اگر کسی می‌خواهد برای مرحوم عسگراولادی کار موثری انجام بدهد، همین روش خداپسندانه و دستگیری از مردم را ادامه بدهد و توصیه ما به بازماندگان و نزدیکان آن مرحوم این است که راه و روش خداپسندانه و دستگیری از نیازمندان را ادامه دهند.

آیت‌الله استادی با اشاره به این که یکی از مهمترین چیزهایی که در هر مجموعه‌ای باید مدنظر قرار بگیرد، دیانت و تقواست، افزود: مرحوم عسگر اولادی در کلیه فعالیت‌ها و مسئولیت هایی که بر عهده داشت، به خوبی تدین و تقوای خود را نشان  داد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه یادآور شد: اگر کمیته امداد و موتلفه اسلامی بخواهند درکار خود موفق باشند باید راه مرحوم عسگراولادی که همان خداترسی و تقواست را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چرا که تدین جلوی خیلی از اشتباهات را می‌گیرد./س
برچسب ها: قم ، آیت الله ، استادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.