حسن جودكي عنوان كرد

"دوست كافكا" راوي كافكا به زبان امروز

کارگردان نمایش "دوست کافکا" گفت:‌ این نمايش با زبان معاصر و قابل درك امروز در كافه ترياي تئاتر شهر از چهاردهم آذر ساعت 17:30 روايتگر داستان‌هايي از كافكا شد.

حسن جودكي، كارگردان تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: نمايش "دوست كافكا" اثري محيطي است كه به اقتضاي جغرافياي اين نمايش در كافه اجرا مي‌شود.
اين كارگردان تئاتر عنوان كرد: اين نمايش از تنهايي انسان در زندگي امروز مي‌گويد به طوري كه با همراهي مخاطب عام به سادگي مسئله امروز انسان را بيان مي‌كند.

جودكي افزود: "دوست كافكا" به نويسندگي سجاد افشاريان و برداشتي از داستان كوتاه "يك مهماني يك رقص" و با نقش‌آفريني وي و به كارگرداني خودم در كافه ترياي تئاترشهر ساعت 17:30 از 14 آذر به روی صحنه رفت.

اين كارگردان تئاتر بيان كرد: اين اثر، نمايشي كافه‌اي است و بنابر محيطي بودن اين اثر، "دوست كافكا" با مخاطب ارتباط برقرار مي‌كند و از تماشاگر بازي مي‌طلبد.
 
جودكي، ادامه داد:‌ اين نمايش با دغدغه انساني و بداهه‌گويي توسط تماشاگران، قابليت اجراي عموم در محلي متناسب با جغرافياي كار است چرا كه اين نمايش، صحنه‌اي نيست و در جشنواره نمي‌تواند شركت كند و شايد در آينده به‌طور مجدد در مكاني مناسب مانند كافه تريا نيز به اجرا درآيد.
 
اين كارگردان تئاتر درباره سابقه كاري اين گروه گفت: در سال 90 نمايش محيطي "صد سال پيش از تنهايي ما " به نويسندگي سجاد افشاريان و با بازي سيامك صفري و به كارگرداني‌ام، اثری موفق و پرفروش بود به طوري‌كه با اين سابقه اين اثر نيز مي‌تواند با اقبال خوبي روبه‌رو شود.

انتهاي پيام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار