قم/

مرحوم عسکراولادی در اتخاذ مواضع دقت نظر داشت

استاد حوزه علمیه قم دقت داشتن در اظهار نظر را از ویژگی‌های بارز مرحوم عسکراولادی عنوان کرد و گفت: وقتی سخنی گفته می‌شد و مطلبی پیش می‌آمد ایشان به سرعت می‌گفت که این اظهار نظر شخصی وی بوده تا خدشه‌ای به حزب موتلفه وارد نشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی ديروز  در دیدار خانواده مرحوم عسکراولادی و اعضای ستاد ارتحال ایشان در سخنانی اظهار داشت: درگذشت شخصیتی نظیر مرحوم عسکراولادی ثلمه‌ای به اسلام است چراکه در روایات آمده وقتی مومنی از دنیا می‌رود ثلمه‌ای به اسلام وارد می‌شود.


وی با اشاره به اینکه پرکردن خلا شخصیت‌هایی نظیر آقای عسکراولادی دشوار است، ادامه داد: آقای عسکراولادی دارای خصوصیاتی ویژه و بارز بود و برای ایشان جایگزینی پیدا نمی‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه از مرحوم عسکراولادی می‌توان به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در میان بازاریان یاد کرد،‌ گفت: بسیاری از افراد برجسته از ایشان پیروی می‌کردند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی دقت داشتن در اظهار نظر را از ویژگی‌های بارز آن مرحوم عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی سخنی گفته می‌شد و مطلبی پیش می‌آمد ایشان به سرعت می‌گفت که این اظهار نظر شخصی وی بوده تا کوچکترین خدشه‌ای به حزب موتلفه وارد نشود.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم عسکراولادی به حزب موتلفه به دلیل فقدان پدری شایسته تاکید کرد: از خداوند متعال مسئلت داریم که فردی مثل ایشان و یا بهتر از ایشان بیاید تا به این حزب آسیبی وارد نشود.

استاد حوزه علمیه قم ضرورت گرامیداشت یاد و نام مرحوم عسکراولادی از سوی حزب موتلفه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حزب موتلفه مدیون ایشان است و امیدواریم که همواره در جلسات و برنامه‌های این حزب از مرحوم عسکراولادی یاد شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.