فناوری 3 بعدی برای درمان خجالت+عکس

پیشرفت‌های مختلف فناوری‌های دنیا در صورت استفاده‌ی مفید می‌توانند تاثیر چشمگیری در سلامت روح و جسم افراد به ویژه کودکان داشته باشد. تلویزیون‌های 3 بعدی یکی از این موارد است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران دریافته‌اند که استفاده از تلویزیون‌های 3 بعدی به جای 1 بعدی البته به میزان استاندارد می‌تواند باعث افزایش عملکرد ذهنی کودکان شود.

گفتنی است: تماشای مدام تلویزیون‌های 3 بعدی می‌تواند باعث کند شدن رشد عاطفی کودک و کمتر شدن میل به مکالمه با اطرافیان در کودکان شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند: همچنین استفاده از تلویزیون یک بعدی می‌تواند باعث حواس پرتی در کودک شود. در عوض تلویزیون‌های 3 بعدی به دلیل واقع پذیری بیشتر آن می‌تواند اثر گذاری بیشتری بر عملکرد ذهنی کودکان داشته باشد. دانشمندان این نتایج را با مطالعه بر روی 100 دختر و پسر خردسال داوطلب بدست آورده‌اند.تئوری ذهن در زمینه تکامل شناختی نوزادان است.



معمولا در سنین 3 الی 5 سال رشد می‌یابد و به کودک اجازه می‌دهد که به تجزیه و تحلیل رفتارهای دیگران بپردازند. البته پزشکان توصیه می‌کنند که زمان تماشای تلویزیون باید محدود باشد و همینطور از قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب کودکان باید جدا خودداری شود، زیرا مانع از ایجاد برقراری ارتباط با دیگران در کودک خردسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار