سمنان/

انتقاد امام جمعه سمنان از کمرنگ شدن معنویت در دانشگاهها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از کمرنگ شدن معنویت در دانشگاهها انتقاد کرد.

   به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد شاهچراغی ˈ در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان و در آستانه 16 آذر روز دانشجو گفت : همه باید کمک کنند و ایمان را در دانشگاه ها تقویت کنند.
وی با تبریک 16 آذر به دانشجویان افزود : دانشجویان در مبارزه با استکبار و استکبارستیزی سابقه درخشانی دارند ، باید این سابقه را حفظ کنند و حفظ حسن سابقه از خود سابقه مهمتر است. وی استان سمنان را استان دانشجویی دانست که از این نظر امتیاز فراوانی دارد و اظهار داشت : دانش همراه با ایمان دو برادر همزاد هستند که نباید از هم جدا شوند .
امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به سالروز جهانی حقوق بشر به نقل از امام راحل (ره) گفت : امام فرمودند ˈ امیدی به حقوق بشر نداشته باشید ، حقوق بشر در اسلام است ، ما نسبت به مکان ها و حیوانات هم مسوول هستیم چه رسد به انسان ها .ˈ وی گفت : به بهانه اینکه ایران ناقض حقوق بشر است بیانیه می دهند در صورتی که هم در اسلام و هم در جمهوری اسلامی حقوق بشر رعایت می شود.
 وی خطاب به آنان که دم از حقوق بشر می زنند گفت : حقوق بشر یک بهانه است ،مگر مردم افغانستان و مردم سوریه بشر نیستند اینگونه به آنان ظلم می شود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.