حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی:

عضویت ۲ میلیون نفر در کانون‌های مساجد سراسر کشور

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از عضویت بیش از ۲ میلیون نفر از جوانان و نوجوانان سراسر کشور در این کانون‌ها خبر داد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد کشور،در دیدار با علی محمد احمدی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر نزدیک به 17 هزار کانون فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند.
 
وی، با بیان اینکه این کانون‌های در مناطق روستایی، شهری و به ویژه مناطق محروم کشور در کنار مساجد فعالیت‌های فرهنگی و هنری به قشر جوان ارائه می‌دهند، ابراز کرد: بیش از 10 هزار کتابخانه باز و مخزن دار نیز در فضای کانون‌یهای فرهنگی و هنری مساجد و مساجد نقاط مختلف کشور دایر است.
 
دبیرستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ابراز کرد: بیش از هفت هزار و 500 کانون فرهنگی و هنری نیز در مناطق محروم و روستایی کشور دایر است که با استقبال مناسب جوانان و نوجوانان روستایی در برنامه های فرهنگی و هنری مواجه شده است.
 
حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به فعالیت‌های گسترده کانون‌های مساجد در استان ایلام، تصریح کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی متنوع و گسترده‌ای در راستای جذب جوانان به مساجد داشته است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: کانون ، مساجد ، ستاد عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار