الاخباریه ؛

اذعان رژيم صهيونيستي به داشتن سلاح‌هاي شيميايي و هسته‌اي تهدیدی ضمنی است

رژيم صهيونيستي به داشتن سلاح‌هاي شيميايي و هسته‌اي اذعان کرد و ناظران اين اقدام را تهديدي ضمني به شمار مي‌آورند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه، رژيم صهيونيستي در اقدامي جديد و با زير پا گذاشتن همه عرف ها و قوانين بين المللي مربوط به منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي و براي به چالش کشيدن جامعه بين المللي، به داشتن سلاح‌هاي هسته‌اي و شيميايي اذعان کرد. 

آبراهام بروگ رئيس اسبق کنست رژيم صهيونيستي در سخناني در کنفرانس دانشگاه حيفا که روزنامه معاريو آن را منتشر کرد، تاکيد کرد رژيم صهيونيستي سلاح هسته‌اي و شيميايي در اختيار دارد. داشتن سلاح‌هاي شيميايي و هسته‌اي در واقع به منزله به چالش کشيدن جامعه بين المللي است که خواستار پاکسازي خاورميانه از سلاح‌هاي هسته اي است. 

در ادامه گزارش آمده است: اين مبارزه طلبي اسرائيل به ديگر قانون شکني هاي اين رژيم در ده‌ها سال گذشته، از اشغال سرزمين هاي عربي گرفته تا اهانت به مقدسات اسلامي و مسيحي و خودداري از امضاي توافقنامه هاي مربوط به منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي و شيميايي افزوده مي‌شود. وجود سلاح‌هاي هسته اي در اسرائيل زماني اعلام مي‌شود که ايران پس از کسب دستاوردهاي سياسي و اثبات حق خود براي داشتن فناوري صلح آميز هسته اي، نقش خود را در بين کشورهاي جهان باز مي يابد. ناظران اذعان اسرائيل به داشتن سلاح‌هاي هسته‌اي را تهديدي غيرمستقيم عليه کشورهاي منطقه مي دانند بخصوص پس از آن که منافع آنها با منافع عربستان سعودي در حمايت از تروريسم و ايجاد هرج و مرج در منطقه تلاقي پيدا کرده است. 

اکنون اين سوال مطرح است که رژيم صهيونيستي تا چه زماني مافوق قوانين بين المللي خواهد بود و نقش اتحاديه عرب در قبال خطري که اعراب را تهديد مي کند، چه مي شود؟ آيا همانگونه که عليه عراق اتفاق افتاد، در خصوص اسرائيل نيز شاهد اظهارات آتشين براي خلع سلاح هسته‌اي اين رژيم خواهيم بود؟ آيا همانگونه که براي دخالت نظامي در ليبي در سازمان ملل تلاش مي‌کردند، براي دخالت خارجي عليه رژيم صهيونيستي هم تلاش خواهند کرد يا آن که ارباب (اوباما) گوش و چشم و دهان آنها را به روي فريادهاي ملت هاي عربي که خواستار بازپس گيري مناطق اشغال شده خود هستند بسته است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار