در پی ورود آب شهري به تونل مترو:

اسکندری: هیچ آسيبي به ساپورت لوله هاي شركت آب وارد نشده / شركت آب خود مقصر است

مجری خط سه مترو تهران گفت: باورود آب شهري به تونل مترو در چهارراه وليعصر تحقيقات پيرامون موضوع از سوي كارشناسان اين شركت آغاز و مشخص شد كه منشاً نفوذ آب، از نشتي لوله‌هاي فرسوده است.

 اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عمليات ساخت شفت خروج در خط ۳ مترو تهران به مراتب با شيوه‌هاي فني و با كيفيت بسيار بالائي انجام يافت كه تردد وسايط سنگين از جمله اتوبوس‌هاي خط ويژه راه‌آهن - تجريش در ۳ ماه بازگشايي اين مسير خود دليل و مدرك روشني بر استاندارد بودن عمليات اجرايي و رد ادعاهاي عدم كارائي (ساپورت) سازه نگهبان است كه تمامي مراحل انجام كار با نظارت شركت آب و فاضلاب به اتمام رسيده بود.  
 
وی تصریح کرد: سازه نگهبان موردنظر، طبق نقشه‌هاي شركت آب و فاضلاب ساخته شده و لوله‌هاي آب از زير و بالاي آن ساپورت و همان زمان نيز به تائيد آن شركت رسيده بود و به قدري داراي استحكام و استانداردهاي كافي است كه با  فرض نشست سطح خيابان و با شعاع چندبرابر هم هيچ آسيبي لوله‌هاي مذكور را  تهديد نمي‌كند مگر آن كه لوله آب، تركيدگي و نشتي داشته باشد. 

وی گفت: هيچ گونه آسيبي براي ساپورت هاي لوله هاي شركت آب و فاضلاب رخ  نداده و لوله آب به علت پوسيدگي و نشتي مداوم دچار شكستگي شده است.  
 
وی خاطرنشان کرد: يك هفته پيش از وقوع نشتي آب، گزارش كارشناسان بازديد كننده شركت مترو كه مويد آغاز نشت آب به محل شفت خروج در حدفاصل چهارراه  وليعصر( عج ) - اميراكرم بود به شركت آب و فاضلاب اعلام و اطلاع  داده شد اما دستگاه مربوطه هيگونه اقدام پيشگيرانه‌اي انجام نداد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسیب ، ساپورت ، لوله ، آب ، فاضلاب ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار