قائم مقام سازمان دانش آموزی عنوان کرد

کمک ۱۴ میلیارد تومانی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها + جدول کمک‌های ۳ سال‌گذشته

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت:‌ دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها مبلغ ۱۴ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان بی بضاعت جمع آوری و به دانش‌آموزان نیازمند تقدیم کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران داوود روستایی،‌قائم مقام سازمان دانش آموزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با همت پیشتازان و فرزانگان عضو این سازمان و تحت نظارت و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 14میلیارد و 600 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای دانش آموزان بی بضاعت جمع‌آوری و با نظر شورای مدرسه و کمیته امداد امام خمینی (ره) به دانش آموزان نیازمند تقدیم شد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی افزود: جشن عاطفه ها یک برنامه اجتماعی تربیتی است که دانش آموزان از نزدیک با فرهنگ انفاق و هم نوع دوستی آشنا می شوند، جشن عاطفه ها میدانی است برای ابراز دوستی های خالصانه که با همت و غیرت دانش آموزان به نمایش گذاشته می شود.

روستایی ادامه داد: همه اعضای این سازمان مفتخرند که این رویداد بزرگ فرهنگی در درون خانواده آموزش و پرورش به آنان واگذار شده و با جان و دل آن را اجرا می‌کند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی ضمن تشکر از دانش آموزان، معلمان و مربیان و مدیران، سیر صعودی کمک‌های دانش آموزی در جشن عاطفه ها در سال های اخیر را به شرح ذیل اعلام کرد:
سال 1389 ،‌ سه میلیارد و 600 هزار تومان؛
سال 1390، 6 میلیارد و 600 میلیون تومان
 سال 1391، 7 میلیارد و 300 میلیون تومان
 سال 1392، 14 میلیارد و 600 میلیون تومان
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کمک ، بی بضاعت ، دانش ، آموزش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار