لیگ برتر والیبال؛

عادل غلامی: نوین کشاورز را نباید دست کم گرفت/ محرومیت تماشاگران تصمیم بدی نبود

تیم والیبال کاله آمل در هفته هفتم مسابقت لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در پایتخت به مصاف تیم والیبال نوین کشاورز در خانه والیبال تهران می رود.

عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: به هیچ عنوان بازی با نوین کشاورز را دیداری یک طرفه و از پیش برده فرض نمی کنیم چون بانکی ها در مقابل پیکان بازی را در ست پنجم واگذار کردند، حتی در ورامین هم حریف دست و پا بسته ای برای متین نبودند و آنها را برای رسیدن به برد به سختی انداختند.

وی تصریح کرد: ما در خانه والیبال و در هفته هفتم مسابقات لیگ با تمام قدرت و فقط برای برد به زمین می رویم خوشبختانه بازیکنان از نظر جسمانی در شرایط مطلوبی هستند و هیچ یک از آنها مصدومیت ندارند. ما از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستمی با وجود آنکه تمرینات کمی داشتیم با یکدیگر به هماهنگی خوبی در اجرای تاکتیکها رسیده ایم.

بازیکن پست دفاع وسط تیم والیبال کاله آمل در خصوص حواشی بوجود آمده در دیدار مقابل تیم متین ورامین و تصمیم سازمان لیگ مبنی برممنوعیت حضور تماشاگران آملی در سالن مسابقه تا اطلاع ثانوی گفت: حرکات غیر اخلاقی برخی تماشاگرنماهای حاضر در سالن مسابقه را قبول ندارم. تصمیم مسئولان سازمان لیگ هم بد نبود چون بالاخره باید جلوی بروز این اتفاقات گرفته شود امیدوارم این اقدام سازمان لیگ در آینده باعث برطرف شدن این دسته از مشکلات والیبال شود چون تعداد محدود و اندکی از افراد تماشاگرنما باعث شدند تا بازی به حاشیه کشیده شود.

غلامی سطح کیفی لیگ امسال را خوب و بالا ارزیابی کرد و افزود: بازیهای بسایر سختی را در پیش داریم هیچ یک از نتایج قابل پیش بینی نیست. تیمهای قدرتمند و مدعی هم حتی یک بازی راحت و آسان نخواهند داشت. به طور کلی هر تیم که بتواند ریکاوری خوبی داشته و از نظر ذهنی بازیکنانش قوی و متمرکز باشند مقابل حریفان خود نتایج بهتری کسب می کنند.

وی انجام 2 بازی در هفته را معزل بزرگ لیگ فصل جاری عنوان کرد و گفت: فشردگی مسابقات سبب میشود که نتوانیم تمرینات خوب و قابل قبولی داشته باشیم این مساله فرصت ریکاوری را هم از تیمها میگرد ولی باید با این نوع برگزاری مسابقات خود را وفق دهیم و کنار بیاییم.

کاپیتان تیم والیبال کاله آمل 8 تیمی شدن پلی اف را از نکات قابل قبول لیگ امسال عنوان کرد واظهار داشت: در این شرایط تیمها کمتر در مرحله مقدماتی تحت فشار قرار می گیرند و را حت تر بازی می کنند در صورتی که در فصل های گذشته که پلی اف با حضور 4 تیم برگزار می شد تمامی تیمها تحت فشار بودند. این تصمیم فدراسیون به نفع باشگاههای حمایت کننده والیبال است.


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، غلامی ، کاله آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار