رئيس سازمان قضایي نيروهاي مسلح قزوين:

جامعه‌اي كه عدالت نداشته باشد پيشرفت نمي‌كند

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان قزوين با بيان حديثي از رسول اكرم(ص) عدالت و امنيت را نياز هر جامعه و مايه نشاط و شادابي مردم دانست و تأكيد كرد: جامعه‌اي كه عدالت و امنيت نداشته باشد پيشرفت و توسعه ندارد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان قزوين با بيان حديثي از رسول اكرم(ص) عدالت و امنيت را نياز هر جامعه و مايه نشاط و شادابي مردم دانست و تأكيد كرد: جامعه‌اي كه عدالت و امنيت نداشته باشد پيشرفت و توسعه نيز ندارد.

"بهروز رضا ضرغامي" در كارگاه آموزشي در مركز آموزش شهداي جوادنيا تأكيد كرد: قانون در همه سطوح جامعه بايد به مرحله اجرا درآيد و در صورت تخطي از آن نيز متخلف بايد پاسخگو باشد، زیرا كه همه در مقابل قانون مساوي‌اند.

وي با بيان اينكه مأموريت نيروهاي مسلح در جامعه حساس و حياتي است تصريح كرد: افزايش وقوع جرايم نظامي و انتظامي امنيت جامعه را تهديد مي‌كند، لذا براي داشتن يك نيروي مسلح مقتدر و سالم بايد كوشش و تلاش داشته باشيم.

رئيس شوراي استاني پيشگري از وقوع جرم قزوين تأكيد كرد: بهترين و آسان‌ترين راه مقابله با جرايم و گناهان، تقويت انگيزه‌هاي ديني و معنوي است.

ضرغامي خطاب به سربازان حاضر در اين كارگاه گفت: شما جوانان بدنه نيروهاي مسلح را تشكيل مي‌دهيد و اقتدار اين نیروها به همت و غيرت جوانان پرشور و نشاط است.

رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان قزوين، آشنايي سربازان وظيفه با جرايم و مجازات‌ها را يكي از راه‌هاي پيشگيري از وقوع جرم عنوان كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار