هفته هشتم سوپر لیگ بسکتبال؛

اولین بازی پتروشیمی و ستاره‌هایش در تهران

تیم پتروشیمی بندرامام قهرمان فصل قبل لیگ، باگذشت هشت هفته از سوپرلیگ برای اولین بار در تهران بازی می‌کند. تماشاگران غیر ماهشهری با توجه به نداشتن پخش تلویزیونی تا به حال بازیهای پتروشیمی را ندیده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم بسکتبال پتروشیمی برای اولین بار بعد از بالا بردن جام قهرمانی در فصل گذشته سوپر لیگ به تهران می آید و با دانشگاه آزاد رو به رو می‌شود.

بازی چند بازیکن پتروشیمی در این هفته دیدنی خواهد بود. تماشاگران تهرانی پیش از این بازی "دریک اسپنسر" آمریکایی را در جریان بازی‌های وابا و با پیراهن تیم‌های عربی شاهد بودند و این بار فرصت تماشای بازی این بازیکن را در یک تیم ایرانی دارند.

ارسلان کاظمی که چندین سال در آمریکا برای رسیدن به  لیگ NBA بازی می‌کرد و در دور دوم درفت امسال نیز انتخاب شد اولین بازی خود را در تهران انجام می‌دهد.

مهدی کامرانی و حامد آفاق هم بار دیگر با پیراهن یک باشگاه در تهران به میدان می‌روند.

در سوی دیگر میدان تیم دانشگاه آزاد بعد از چند هفته قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم جدول در خطر از دست دادن جایگاه خود قرار دارد.

به گفته عامری، سرپرست این تیم اشکان خلیل‌نژاد و پویا تاجیک با توجه به شرایط زمین قشم در دیدار هفته قبل دچار مصدومیت شدند و محمد جمشیدی نیز هنوز وضعیت مشخصی برای بازی ندارد.

این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

*بازیکن خارجی جدید در ترکیب گرگان

گرگانی‌ها بعد از سفر به تهران در این هفته میزبان صنایع ماهشهر هستند. نمانیا کواچویچ، بازیکن صربستانی جدید گرگان که روز گذشته به تهران رسید در این هفته اولین بازی خود را برای این تیم انجام می‌دهد.

کواچویچ 28 ساله در پست یک بازی می‌کند و سابقه بازی در مجارستان، بوسنی و صربستان را دارد. تیم صنایع هم با بازگشت یونس لاله‌زاده به مصاف گرگان می‌رود.

در سایر بازی‌های هفته تیم‌های اصفهانی ماهان و ذوب‌آهن میزبان قشم و هفت الماس هستند.

تیم  افرا با همیاری در زنجان رو به رو می‌شود و 2 تیم تهرانی مهرام و نیروی زمینی دومین دیدار در سالن آزادی را برگزار می‌کنند.

برنامه کامل هفته هشتم سوپر لیگ:

دوشنبه 18 آذر

ساعت 15:30 ؛ دانشگاه آزاد - پتروشیمی

ساعت 15؛ ماهان - قشم

ساعت 16؛ گرگان - صنایع

ساعت 16؛ همیاری - افرا

ساعت 17؛ ذوب‌آهن - هفت‌الماس

ساعت 17:30 ؛ مهرام- نیروی زمینی

انتهای پیام/

برچسب ها: عامری ، اشکان ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار