سنندج/با حضور وزیر کشور:

مراسم معارفه استاندار جدید کردستان روز دوشنبه برگزار می شود

مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کردستان روز دوشنبه 18آذر ماه92با حضور وزیر کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،  ، مراسم تقدیر ازعلیرضا شهبازی استاندارسابق و معارفه عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید کردستان با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار می شود.
وزیر کشور و هیات همراه به محض ورود به استان با حضور در گلزار شهدای سنندج به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌کند.
در ادامه وزیر کشور با حضور دردفتر حجت الاسلام و المسلیمن حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
مراسم معارفه استاندار جدید کردستان برنامه بعدی سفر وزیر کشور به استان است که با حضور نماینده گان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین استان در سنندج برگزار می شود.
عبدالمحمدزاهدی استاندار استانهای ایلام ،چهار محال و بختیاری و استان مرکزی را در سوابق اجرایی خود دارد.
بر اساس این گزارش، عبدالمحمد زاهدی مسوولیت معاون سیاسی استانداریهای استانهای سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، مشاور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان را نیز تجربه کرده است.
گفتنی است ،زاهدی مسوول اداره دوم سیاسی و کارشناس سیاسی وزارت کشور وی همچنین معاون پشتیبانی شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصاد نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین را درکارنامه شغلی خود دارد./س
برچسب ها: مراسم ، تودیع ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.