در شبكه سحر؛

اكرم محمدي از شوق پرواز در سايه روشن سخن مي‌گويد

اكرم محمدي، بازيگر مجموعه‌هاي تلويزيوني"سايه روشن" و "شوق پرواز"، ميهمان برنامه اين هفته "ما و شما" سيماي كردي شبكه سحر خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي‌رسانه ملي، اكرم محمدي در برنامه اين هفته "ما و شما" كه امشب يك‌شنبه 17، آذر ماه، ساعت 21:00،به وقت تهران پخش مي‌شود.
 
اين بازيگر از خاطرات ايفاي نقش در مجموعه‌هاي تلويزيوني همچون "شب دهم" به كارگرداني حسن فتحي،"زير آسمان شهر" (سري سوم) به كارگرداني مهران غفوريان،"سايه روشن" به كارگرداني آرش معيريان و "شوق پرواز" به كارگرداني يدالله صمدي با مخاطبان سيماي كردي سخن مي‌گويد.
 
محمدي در مجموعه "سايه روشن" كه بهار امسال با دوبله كردي از شبكه سحر پخش شد، نقش سردسته يكي از باندهاي خلافكار مواد مخدر را ايفا كرده است.
 
وي هم‌چنين در سريال "شوق پرواز" كه چندي پيش روي آنتن سيماي كردي رفت، در نقش پزشك بازي كرده است.
 
اكرم محمدي،متولد 1337 و بازيگر سينما و تلويزيون است. از جمله آثار وي در سينما مي‌توان به "دايره زنگي"، "پاي پياده"، "سام و نرگس"، "دختري با كفش‌هاي كتاني"، "شيدا"، "ساحره" و "مادر" اشاره كرد.
 
"ما و شما" به تهيه‌كنندگي شراره خرازيان ،يك‌شنبه هر هفته، به مدت 40 دقيقه،به صورت زنده روي آنتن مي‌رود و آزاد ابراهيمي اجراي آن را برعهده دارد.
 
اين برنامه شامل آيتم‌هايي همچون گفت‌وگو با بازيگر مهمان، پخش قسمت‌هايي از نقش‌آفريني بازيگر در سريال موردنظر و گزارش ارسالي از سنندج است و محمد محمدي و مصطفي قوامي (دستياران تهيه) و يحيي اميني (گزارشگر) از ديگر عوامل آن به شمار مي‌روند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۵
سریال پدرسالار را نگفتید که نقش مهم زهره دختر خاله مولود با بازی فراموش نشدنی زنده یاد جمیله شیخی هست
آخرین اخبار