رودهن/

سعید آبادˈ جاجرود به شهر تبدیل می شود

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: سعیدآباد از توابع بخش جاجرود از قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به شهر برخوردار است.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: روستای سعیدآباد به عنوان مرکز بخش، از نظر قانونی قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد.

وی گفت: این روستا همراه با خسروآباد با جمعیت دو هزار نفر (در مجموع 10 هزار نفر)، از ویژگیهای لازم برای تبدیل شدن به شهر را برخوردار است که پیش از این مکاتبات لازم صورت پذیرفته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در آینده ای نزدیک و با تجمیع روستاهای همجوار، نسبت به استقرار اداره های لازم و ارتقای درجه منطقه به شهر اقدام می شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان مصلی نماز جمعه و رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشت و درمان، تامین اجتماعی و آب و فاضلاب پردیس، سایر اولویت های کاری منطقه است.

خانم افتخاری با تقدیر از پیگیری ها و تلاش های مجدانه فرماندار پیشین پردیس، تاکید کرد: شناسایی توانمندی ها و به فعلیت در آوردن استعدادهای بالقوه منطقه در دستور کار است.

شهرستان پردیس با مساحت یک هزار و 378 کیلومتر مربع از 55 آبادی، روستا، نواحی کارگاهی(کمرد و خرمدشت)، مناطق زراعی، دو شهر پردیس و بومهن و دو بخش جاجرود و بومهن تشکیل شده است./س


برچسب ها: سعید آباد ، جاجرود ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.