رودهن/

دانشجویان به نرمش قهرمانانه مدّنظر رهبری توجه کنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان نرمش قهرمانانه مدّنظر مقام معظم رهبری را به عنوان نسخه شفابخش نظام اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهند.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به روز دانشجو اظهارکرد: 60 سال پیش در چنین روزی دانشجویان متعهد این مرز و بوم نشان دادند که حاضرند خون پاک خود را در راه اعتلای وطن و استقلال و آزادی فدا کنند.

وی گفت: آنان به جهانیان فهماندند که تن به ذلت نداده و اجازه نمی دهند استکبار جهانی در کشور نفوذ کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از دانشجویان امروز انتظار می رود تا پیام آن شهدا و سایر دانشجویانی که جان شیرین خود را در راه پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در طبق اخلاص قرار دادند، بشنوند که پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید بدانند که اسلام همان هویت و استقلال ما است و اینکه همواره نرمش قهرمانانه مدّنظر مقام معظم رهبری را به عنوان نسخه شفابخشی امروز جامعه در نظر داشته باشند.

افتخاری ادامه داد: دانشجویان باید با حفظ استقلال و آزادگی، همواره مطالبات بحقشان را مطرح کرده و مانع از سیاست زدگی فضای دانشگاه شوند.

وی تاکید کرد: آگاهی از سیاست روز، طرح دیدگاه ها، ممانعت از ایجاد تفرقه و مقابله با نفوذ جریانات سیاسی که می خواهند اهداف شکست خورده خود را از طریق دانشجویان دنبال کنند، رسالت امروز دانشجویان است تا سرباز خوبی برای ولایت باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.