مرتضی بابایی خبرداد

"مسیر پیشرفت" بر نقش و اهمیت پژوهش در توسعه پایدار می‌پردازد

تهیه‌کننده برنامه "مسیر پیشرفت گفت: "سید موسی پور موسوی" دبیر کمیته علمی ششمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری میهمان برنامه "مسیر پیشرفت" می‌شود.

"مرتضی بابایی"، تهیه کننده "مسیر پیشرفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "مسیر پیشرفت" دوشنبه 18 آذر با حضور دکتر "سید موسی پور موسوی" دبیر کمیته علمی ششمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به بررسی اهداف و جزئیات این جشنواره می‌پردازد.
 
وی افزود: نقش و اهمیت پژوهش در توسعه پایدار امروزه بر همگان واضح و مبرهن است بطوریکه کشورهای توسعه یافته و همچنین مدیران توانمند و معتقد بر استفاده از دانش، برای جلوگیری از اتلاف منابع و امکانات و افزایش بهره‌وری از پژوهش و دستاوردهای علمی بهره می‌برند.
 
بابایی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش عامل اساسی و محور پیشرفت محسوب می‌شود و در حال حاضر میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه از شاخصه‌های اصلی پیشرفت است و در برنامه پنجم توسعه نیز پژوهش و تحقیق تاکید شده است و در این میان برای این رویکرد شهرداری تهران و منشور علمی شهردار محترم و بر اساس سند چشم‌انداز 1404 تهران جهان شهری فرهنگی، دانش بنیان با جایگاه ویژه منطقه‌ای خواهد بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است دستیابی به چنین چشم‌اندازی نیازمند مدیریتی جامع مبتنی بر الگوها و مدل‌های علمی توسعه پایدار خواهد بود و در چنین شرایطی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برای نیل به اهداف و ادامه حرکت علمی خود ششمین جشنواره برترین پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری را در سطح بین‌الملل برگزار می‌کند.
 
انتهای پیام/ص
 
 

برچسب ها: ششمین ، کمیته ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار