مردی که در ازدواج دوم با همسرش به دلیل مسائل خانوادگی و اعتیاد وی را به قتل رساند و جسدش را در کنار خیابان رها کرد، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در تاریخ 27 شهریورماه سال جاری، جنازه زنی حدوداً 45 ساله به پلیس اطلاع داده شد.
 
پس از مشخص شدن هویت مقتول ظن ماموران نسبت به بستگان نزدیک وی زیاد شد که با تلاش ماموران انتظامی، دو روز بعد هویت قاتل 50 ساله"س-ع" شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه در شهرستان طبس دستگیر شد.
 
قاتل در ابتدای امر منکر قضیه بود ولی پس از ارائه دلایل و مستندات کافی از سوی پلیس، لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت قتل (ع ـ ق) برداشت و به زودی نیز در دادگاه کیفری خراسان جنوبی محاکمه می‌شود.
 
قاتل در اظهارات خود در پرونده این جنایت اظهار داشته که مقتول همسر اولم بود و مدت پنج سال نیز با وی زندگی کردم و ماحصل زندگیمان نیز یک فرزند پسر بود، پس از اینکه متوجه شدم همسرم انحرافات جنسی و اعتیاد دارد وی را طلاق داده و از او جدا شدم.
 
در سال جاری با مراجعه به خانواده همسرم، مجدداً با او ازدواج کرده و چندماهی نیز با هم زندگی کردیم ولی پس از مدتی متوجه شدم که وی همچنان دچار انحرافات جنسی و اعتیاد به مواد مخدر است و چندین بار وی را نصیحت و به او در این ارتباط متذکر نیز شدم.
 
قاتل انگیزه جنایت خود را اختلاف خانوادگی و اعتیاد مقتول عنوان کرده و زمانی که عصبانیت و کینه وی از مقتول زیاد شده بود وی را به بهانه دیدار با خانواده سوار خودرو کرد و از سمت طبس به راه افتاد و در راه پس از کشتن مقتول، جسد وی را در حاشیه جاده رها کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار