شبکه سحر "تا صبح" قصه مستانه را می‌گوید

پخش مجموعه های تلویزیونی از سیماهای گوناگون شبکه سحر یکی از فعالیت های این شبکه برای جذب مخاطب است. مجموعه تلویزیونی " تا صبح " برای پخش از سیمای بوسنیایی این شبکه زیر نویس شده است.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه تلویزیونی " تا صبح " به سرپرستی رحمان رستم پور برای سیمای بوسنیایی زیرنویس شده و در حال پخش از کانال یک شبکه سحر است.

مهرداد پورکی مترجم این مجموعه تلویزیونی بوده و عادل حاج محمدویچ ویراستاری متون آن را انجام داده است. رضا عباسی نیز  اپراتور زیرنویس این مجموعه تلویزیونی بوده است.

مجید جوانمرد و محمد علی آهنگر بر اساس فیلمنامه ای از عباس نعمتی " تا صبح " را کارگردانی کرده اند و سید احمد میرعلایی نیز تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی بوده است.

این سریال روایت چند جوان از دهه پنجاه تاکنون است و یکی از این جوانان، دختری به نام مستانه است که در پیچ و تاب مسائل عاطفی درگیر مسائل سیاسی می شود و . . .

امین زندگانی، زنده یاد عسل بدیعی، پروانه معصومی، محمد کاسبی، مجید مظفری، ستاره اسکندری، مارال فرجاد، رامتین خداپناهی و . . . بازیگرانی هستند که در " تا صبح " به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی " تا صبح " در 28 قسمت به بوسنیایی زیرنویس شده و هر روز ساعت 12 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه از کانال یک شبکه بین‌المللی سحر پخش می شود تا مخاطبان شبکه سحر در کشور بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان بیننده داستان جذاب و پرکشش درباره انقلاب اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: شبکه سحر ، تا صبح ، مستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار