دانشجو قلابی انگشتر طلا می‌دزدید؛

سرقت در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه دولتی تهران

پسر جوانی که در پوشش دانشجو وارد یکی از مجتمع‌های خوابگاهی یکی از دانشگاه دولتی تهران شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش دانشجویان می‌نمود، توسط کلانتری یوسف آباد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی شکایت تعداد زیادی از دانشجویان یکی از دانشگا‌های دولتی تهران در خصوص سرقت اموال با ارزششان از خوابگاه کلانتری یوسف آباد موظف شد تا به این موضوع به صورت به این موضوع رسیدگی کند.
 
به دلیل همین موضوع رئیس کلانتری سرهنگ مجتبی فخاری یک گروه ویژه از بهترین افراد را برای بررسی و دستگیری سارق تشکیل داد.
 
در ابتدای تحقیقات و بازبینی دوربین‌های امنیتی توسط این گروه ویژه مشخص شد که یکی از دانشجویان در زمان صرف شام و استراحت وارد اتاق‌ها شده و اموال دانشجویان را نظیر لپ تاپ ، حلقه‌ و انگشتر‌های طلا به سرقت می‌برد.
 
به دنبال این موضوع ماموران با لباس مبدل وارد مجتمع خوابگاهی شدند و با یک ترفند پلیسی توانستند این سارق جوان را حین سرقت دستگیر و در بازرسی اولیه از کیف دستی وی تعدادی انگشتر طلا، یک عدد لپ تاپ، یک عدد عابر بانک متعلق به فرد دیگری کشف و ضبط کردند.
 
گفته می‌شود ماموران پس از انتقال متهم به کلانتری دریافتند که این پسر جوان دانشجو نیست و روز‌ها به همراه دانشجویان وارد مجتمع خوابگاه شده و شب‌ها نیز با پنهان کردن خود در اطراف سالن‌ها در حین استراحت و صرف شام دانشجویان وارد اتاق‌ها شده و اموال آنان را به سرقت می‌برده است.
 
این سارق تا الان به ده‌ها مورد سرقت از دانشجویان دانشگاه دولتی اعتراف کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار