اخبارفناوری؛

ال جی در حال کار بر روی نسخه مينی اسمارت فون G2 است + عکس

این روزها معمولا پرچمدارهای اندرویدی یک همراه مشابه خود نیز دارند و این همراه نسخه کوچکتر یا همان مدل Mini است. ظاهرا G2 ال جی نیز نمی خواهد از این قاعده مستثنی باشد و این کمپانی درحال کار برروی LG G2 mini است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این روزها معمولا پرچمدارهای اندرویدی یک همراه مشابه خود نیز دارند و این همراه نسخه کوچکتر یا همان مدل Mini است. ظاهرا G2 ال جی نیز نمی خواهد از این قاعده مستثنی باشد و براساس یک گزارش منتشر شده، این کمپانی کره ای درحال کار برروی LG G2 mini است. البته توجه داشته باشید که نام رسمی و دقیق آن در هنگام معرفی اعلام خواهد شد. قرار است در این اسمارت فون از صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی استفاده شود. همانطور که می دانید G2 دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی است.



همانند Sony Xperia Z1s، اسمارت فون LG G2 mini نیز احتمالا فقط سایزی کوچکتر از نسخه اصلی دارد ولی سایر مشخصات آن همانند نسخه اصلی خواهد بود، ضمن اینکه هنوز مشخص نیست که آیا رزولوشن صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل. انتظار می رود که در این اسمارت فون از ۲ گیگابایت رم و پروسسور اسنپ دراگون ۸۰۰ استفاده شود.احتمالا ال جی از این اسمارت فون خود در رویداد CES 2014 رونمایی خواهد کرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار