ساری /

کشف 127 اصله چوب آلات جنگی قاچاق در مازندران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران از کشف 127 اصله چوب آلات جنگلی ماه جاری در سه شهرستان استان خبر داد.

سرهنگ اسحاق محسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: ماموران یگان حفاظت شهرستان بابل با همکاری نیروها و سرجنگلبان منطقه شیخ موسی توانستند 18 اصله چوب آلات جنگلی از نوع توسکا به حجم تقریبی 2 متر مکعب گرده کاتین را کشف و ضبط کنند.

وی همچنین از کشف تعداد 85 اصله چوب قاچاق از یک کارگاه در روستای آغوزبن شهرستان نور خبر داد و گفت: تعداد 85 اصله چوب قاچاق گرده کاتین از نوع توسکا و راش به قطرهای 25 الی 35 سانتیمتر و نیز تعداد چهار اصله تخته بطول بیش از دو متر از نوع راش به میزان 555.5 مترمکعب در روستای آغوزبن شهرستان نور کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت:واحد یگان حفاظت شهرستان ساری با همکاری یگان حفاظت مجری طرح نکاء چوب توانستند در عرصه جنگلی منطقه گلورد حوزه شهرستان ساری با تعقیب و مراقبت،24 اصله چوب آلات گرده کاتین به حجم بیش از یک مترمکعب را کشف کرده و بوسیله یک دستگاه تیمبرجک ضمن هماهنگی با مامورین آگاهی شهرستان ساری،خودرو نیسان و محموله قاچاق را به پارکینگ اداره منابع طبیعی انتقال دادند.

سرهنگ اسحاق محسنی افزود:مردم شریف و طبیعت دوست می توانند هرگونه گزارش درباره قاچاق چوب و تصرف و تجاوز به عرصه های ملی را با تلفن شبانه روزی 1504 به اطلاع یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برسانند./س

انتهای پیام //

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.