درمان‌های موفقیت آمیز "دندانپزشکی" نیازمند آموزش بهداشت دهان

درمان‌های "دندانپزشکی" زمانی موفقیت آمیز است و در طولانی مدت خود را نشان میدهد که بیمار آموزش‌های بهداشت دهان را دریافت کرده باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر امید مقدسی دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی تحقیقات دندانپزشکی در ایران در جمع خبرنگاران گفت: بر خلاف سال های گذشته در این کنگره نمایشگاه وسیع از برترین شرکت های دندانپزشکی دایر خواهد بود و بیش از 10 کارگاه همزمان با کنگره اجرا می شود که برخی از آنها شامل کار عملی بر روی مدل حیوانی هستند.

 وی افزود: این کنگره راجع به تمام رشته های دندانپزشکی است و پانل ها بر اساس موضوع تقسیم بندی شده است، در این کنگره 73 سخنرانی اورال و 80 سخنرانی پوستر ارایه شده است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی تحقیقات دندانپزشکی تصریح کرد: بیماری‌های لثه درد ندارند و بیمار وقتی مراجعه می کند که علایم بیماری بروز کرده باشد، در برخی موارد دندانپزشکان به شکل عام با این بیماری برخورد کرده و جرم گیری می کنند و به بیمار آموزش بهداشت دهان نمی دهند.

مقدسی اظهارکرد: درمان‌های موفقیت آمیز دندانپزشکی نیازمند آموزش بهداشت دهان است، وقتی ایمپلنت انجام می گیرد اگر به بیمار آموزش بهداشت دهان داده نشود درمان موفقیت امیز نخواهد بود و ایمپلنت بعد از مدتی دچار مشکل می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.