عمو قناد این هفته میهمان سخاوت بچه های گیلان می‌شود

عمو قناد و گروه برنامه ساز "جمعه به جمعه، خونه به خونه" جمعه 22 آذر میهمان بچه های گیلان می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مجید قناد در توضیح این خبر گفت: عمو قناد هر سه هفته به یک استان سفر می کند تا مخاطبان خود را با آداب و رسوم، فرهنگ، گویشهای محلی و جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری یک منطقه از ایران زیبا آشنا کنند. 

وی افزود: این جمعه به دعوت صدا و سیمای مرکز گیلان به این استان سفر می کنیم، قرار ما این است که هم در استودیو و هم در فضای آزاد برای بچه ها برنامه اجرا کنیم، اما این مسئله مستلزم مساعد بودن آب و هوای این منطقه شرجی است. 

این تهیه کننده گفت: دراین برنامه که به طور مستقیم از شبکه دو و شبکه استانی باران روی آنتن می رود، بچه های گیلانی با لباس های محلی و زیبا میهمان برنامه عمو قناد می‌شوند. 

وی تصریح کرد: این هفته «جمعه به جمعه، خونه به خونه» با موضوع سفر روی آنتن می رود و تلاش کردیم تا با تدارک نمایش ها و کلیپ های مرتبط و شاد نکات خوبی را درباره سفر به بچه ها یادآوری کنیم. 

قناد با بیان این که پیش از این تیم سازنده «جمعه به جمعه، خونه به خونه» به اصفهان، مشهد و اسلامشهر سفر کرده، افزود: در این ویژه برنامه گوشه ای از سخاوت و مهمان نوازی اقوام مختلف کشور را به تصویر می کشیم، علاوه بر این اطلاعات خوبی درباره غذاهای محلی استان های مختلف کشور در اختیار مخاطبان این برنامه قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: در این سفرها به دنبال آن هستیم تا بخش هایی از تلاش دوستان گروه کودک در استان های مختلف کشور را نیز به نمایش بگذاریم تا بچه ها تصور نکنند که همه اتفاقات خوب صرفا در تهران مدیریت می‌شود.  

«جمعه به جمعه، خونه به خونه» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه جمعه ها ساعت 9 و 30 دقیقه به تهیه کنندگی مجید قناد از تلویزیون پخش می‌شود. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهاره ایمانی 7ساله
۰۰:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید برنامه گیلان عالی بود مخصوصا ارتباط عمه خورشید و عمو قناد با بچه ها با اهنگ های شمالی گیلانی دخترم 7سالشه عاشق برنامه های عمه خورشیده واقعا خسته نباشن اونایی که برا بچه ها تلاش میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
سارینا بیگدلی
۱۲:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام به شما خسته نباشید من برنامه عمو قناد و عمه خورشید رو تو گیلان دیدم عالی بود شاد متنوع بازم از این برنامه ها بسازید ممنون
آخرین اخبار