Firefox Browser v26.0؛

آخرین نسخه مرورگر قدرتمند Firefox برای تلفن همراه + دانلود

با نصب این نرم افزار Firefox Browser v26.0 بر روی تلفن همراه اندرویدی خود می توانید با سرعت و امنیت بالا به وبگردی در فضای مجازی بپردازید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.


نرم افزار اکثر ویژگی های نسخه ویندوز را دارا است و می تواند تمامی سایت را با هر زبان برنامه نویسی باز کند. شما می توانید با سرعت بالا به وبگردی بپردازید، فیلم های آنلاین را مشاهده و صفحات مورد نظر خود را ذخیره کنید. شما می توانید مرورگر تلفن همراهتان را با مرورگر رایانه همزمان سازی کنید، یعنی می توانید با ایمیل خود وارد نرم افزار شوید و پس از ورود تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور یکسان سازی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پخش ویدئوهای آنلاین، دارای Add-ons های بسیار کاربردی، صفحه نمایش مناسب برای تمامی گوشی ها، پشتیبانی از html 5 و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 25.3 مگابایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          



امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام انصاری نژاد
۱۳:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
خیلی علیه
Iran (Islamic Republic of)
roshanak
۰۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید عالی بود میشه لطفا برنامه‌های جدید خبرهاروبرام ایمیل کنید مرسی
آخرین اخبار