قلعه نویی: بازی مقابل یاوری دشوار است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی مقابل تیم‌های یاوری بسیار سخت است.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ارائه یک بازی خوب مقابل تیم‌های یاوری سخت است زیرا از بازیکنان جوان و دونده استفاده می کند که همیشه بازیهای قابل قبولی را از خود ارائه داده اند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: نکونام و امیر حسین صادقی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم که امروز کبه را هم به دلیل مصدومیت از دست دادیم.

وی در خصوص بازی مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی نیز گفت: ملوان تیم جوان و خوبی است که در بازی گذشته اش با ما حقش شکست نبود.

بازی خوبی را از خود ارائه داد اما ما تلاش خود را خواهیم کرد تا جام حذفی را بزه خانه ببریم.

قلعه نویی در ارتباط با حضور نداشتن ملی پوشان در باشگاه های آسیا گفت: نمی توانیم در این خصوص صحبتی را انجام دهیم و در ابتدا باید با کی روش یک نشست داشته باشیم و بعد از آن تصمیم گیری کنیم.

سرمربی باشگاه استقلال در خصوص امکان لغو برگزاری های جام حذفی خاطر نشان کرد: باید با کی روش یک نشست تخصصی برگزار کنیم و ابتدا تیم منافع تیم ملی برای حضور در جام جهانی را در نظر بگیریم و در انتها تصمیم گیری شود که آیا این بازی به ضرر تیم ملی است یا خیر و در غیر این صورت  ادامه باز‌ی‌ها را تیم‌ها انجام دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تیم ، منافع ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار