آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛

بهترین نرم افزارهای تلفن همراه و رايانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود

پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی 'دریچه' را در این گزارش می‌توانید دانلود نمایید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

Internet Download Manager؛

سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهید + دانلود نرم‌افزار

نرم‌افزار Internet Download Manager یا همان (IDM) یکی از محبوب‌ترین و البته قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در سراسر جهان به شمار می‌آید که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

Firefox Browser v26.0؛

آخرین نسخه مرورگر قدرتمند Firefox برای تلفن همراه + دانلود

مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود

Mobile AntiVirus Security یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش امنیت شخصی و از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها است. برنامه می تواند با اسکن تمامی بخش های تلفن همراه شما، فایل ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا کند و آن ها را از بین ببرد. همان طور که در ابتدا گفته شد، این نرم افزار یک برنامه امنیتی هم هست در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود شما می توانید با استفاده از گوگل مپ مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای رایانه؛

ساخت کتاب های الکترونیک با Anthemion Jutoh + دانلود

در حال حاضر بیشتر مقالات و گزارش ها به صورت کتاب های الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می گیرند، نرم افزار Anthemion Jutoh در زمینه ساخت و ایجاد کتاب های الکترونیکی جزء برترین برنامه ها است. محیط کاربری برنامه بسیار ساده بوده و درست کردن کتاب الکترونیکی با استفاده از این نرم افزار نیاز به آموزش ندارد، فقط کافی است متن و تصاویر مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید. پس از ایجاد کتاب می توانید از طرح ها و قالب های آماده برای جلد کتاب و صفحه بندی های آن استفاده کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای ios؛

آموزش ساخت اشکال هنری با کاغذ + دانلود نرم افزار

 در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مفید و آموزشی جهت یادگیری ساخت اشکال هنری یا همان (اوریگامی) را داریم. هنر اوریگامی برای اولین بار از کشور ژاپن به مردم جهان معرفی شد و در مدت کوتاهی این هنر به یک سرگرمی مناسب و خلاقانه برای مردم تبدیل شد و بسیاری از مردم در اوقات آزاد خود با استفاده از یک کاغذ اقدام به درست کردن اشکال هنری مانند؛ حیوانات، اجسام و ... می کنند
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید! + دانلود نرم افزار

برنامه Sorat sanj که حاصل دست رنج برنامه نویسان کشورمان است، می تواند به صورت واقعی سرعت اینترنت تلفن همراه شما را محاسبه کند. نرم افزار می تواند سرعت دانلود و بارگذاری فایل ها را به صورت دلخواه (بیت یا بایت) نشان دهد. برنامه اطلاعات مصرف داده را در نوار ابزار به صورت بسیار مناسبی نشان می دهد و می توانید به صورت لحظه ای میزان سرعت و مصرف اینترنت خود را مشاهده کنید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Battery Stats Plus؛

آنالیز باتری برای گوشی‌های اندروید + دانلود

با برنامه Battery Stats Plus شما می توانید برنامه‌ها و ابزارهای پر مصرف شامل CPU، شبکه، GPS، حسگر، ساعت بیدارباش و... را بیابید و آن‌ها را کنترل کنید با این کار آمار باتری برای هر برنامه آنالیز می شود و برنامه تخلیه باتری را بطور خودکار شناسایی می کند. برآورد کردن عمر باتری و نظارت بر آن از ویژگی های کلیدی این نرم افزار محسوب می شود. در این نسخه برنامه به طور کامل با اندروید Kit Kat هماهنگ شده است.

 

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

تصاویر را به صورت حرفه ای ویرایش کنید + دانلود نرم افزار

Photo Editor یک نرم افزار ساده و آسان برای ویرایش تصاویر است. برنامه قادر است کارهایی مانند: تنظیم رنگ، اضافه کردن افکت، چرخش، برش، قاب گذاشتن، نقاشی کشیدن روی تصاویر، کنتراست و ... را انجام دهد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بر روی تصاویر موجود در تلفن همراه خود نوشته و عکس قرار دهید یا این که با تنظیم منحنی رنگ ها، بهترین رنگ بندی را به دست بیاورید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دانلود بهترین نرم افزارهای اندروید در سال 2013

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2013 میلادی برترین نرم افزارهای انواع سیستم عامل ها ارائه شده است، که در این گزارش قصد معرفی نرم افزارهای منتخب اندروید در سال 2013 را داریم. این برنامه ها توسط سایت cnet به عنوان برترین نرم افزارها معرفی شده اند.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزار کامل ایراني؛

"ره نما" شما را براي يافتن مكان هاي تفريحي و تجاري راهنمايي مي كند + دانلود


احسان ابرهام مدیر عامل شرکت تولید کننده این نرم افزار، با بیان این مطلب گفت: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و احساس نیاز به یک مرجع قابل دسترس شبانه روزی ، مورد اعتماد و مقرون به صرفه داخلی برای پاسخگویی به نیازهای هموطنان مان در این زمینه اقدام به تولید این نرم افزار کرده ایم.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دانلود Redirect File Organizer Pro v1.12؛

دسته بندی خودکار فایل ها در اندروید

 دسته بندی کردن انواع مختلف فایل ها مانند فایل های موزیک،ویدیو ها و ... در گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاری وقت گیر و کسل کننده است.بعنوان مثال می خواهید تمام فایل های موزیک خود با فرمت mp3 را در یک پوشه جداگانه داشته باشید پیدا کردن همه فایل ها و انتقال انها بی شک وقت زیادی از شما خواهد گرفت .

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای سیستم عامل ios؛

ارسال نامه های واقعی با "آقای پستچی" + دانلود نرم افزار

 آیا تا کنون به این فکر کرده اید که با تلفن همراه هوشمند خود نامه هایی به سبک و سیاق دو دهه قبل بنویسید؟ شرکت اپل به تازگی یک برنامه ارائه کرده است که امکان ارسال نامه های واقعی را به کاربران خود می دهد و ما هم در این گزارش قصد معرفی این نرم افزار فوق العاده جذاب را داریم. آقای پستی در مدت کوتاه عرضه خود توانسته است محبوبیت فراوانی را کسب کند، شما می توانید از آن برای نوشتن نامه های کودکانه، فصلی، تبریک  و ... استفاده کنید.
 
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Barcode Scanner Plus؛

نرم‌افزار بارکد خوان برای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

با نرم افزار Barcode Scanner Plus شما می توانید با دوربین گوشی و یا تبلت اندرویدی خود شروع به خواندن بارکد از روی محصولات و بدست آوردن اطلاعات دقیق از آن باشید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

برای اندروید؛

ابزاری مناسب برای دانلود فایل ها از اینترنت + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Advanced SystemCare؛

برنامه‌ای سودمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Advanced SystemCare یک ابزار سودمند و کاربردی با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می دهد باعث افزایش سرعت و کارایی سیستم شما می شود این نرم افزار فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

با "بمب خنده" برای همیشه شاد باشید + دانلود نرم افزار

این برنامه Jokbazaar یک نرم افزار فارسی برای شادی سازی شما است. در این برنامه بیش از 19 هزار مطلب در 20 طبقه بندی مختلف گنجانده شده است و شما می توانید با استفاده از مطالب آن لحظات شاد برای خود خلق کنید. این برنامه شامل مطالب خنده دار از قبیل: سوتی ها، فانتزی ها، جوک، سرکاری، طنز و ... می شود. برنامه دارای یک قابلیت جالب و منحصر به فرد است، شما می توانید پس از مطالعه هر مطالب یک سطح برای آن تعیین کنید، یعنی با استفاده از شکل ها به او یک امتیاز دهید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات هارد دیسک + دانلود نرم افزار

یکی از راه های مراقبت از فایل ها در برابر پاک شدن و آسیب دیدن از ویروس ها تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در هارد دیسک است. هر چند که ویندوز دارای یک ابزار پیش فرض برای تهیه نسخه پشتیبان است ولی کارایی این ابزار پایین است و برای کسب نتایج مناسب، بهتر است از برنامه های جانبی و نصبی استفاده کنید. دریچه در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی جهت تهیه نسخه پشتیبان به نام Drive SnapShot را دارد.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

اندروید؛

"سرعت گوشی" خود را تا حد زیادی افزایش دهید + دانلود


 اگر مدتی است که احساس می کنید گوشی و یا تبلت اندرویدتان مانند قبل سرعت و کارایی ندارد این برنامه مخصوص شماست.این برنامه با مدیریت هوشمند رم گوشی باعث بسته شدن برنامه های اضافی و در نتیجه افزایش میزان کارکرد باتری و سریع تر شدن کارایی گوشی می شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


gBurner؛

نرم افزاری ساده برای رایت لوح های فشرده + دانلود

gBurner ابزاری ساده اما قدرتمند برای رایت CD و DVD می باشد علاوه بر این، برنامه ابزار پردازش فایل ایمیج را نیز می دهد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دیکشنری آنلاین در گوشی اندرویدی شما + دانلود

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

WritePad برای اندروید؛

با دستخط خودتان در گوشی و یا تبلت تایپ کنید + دانلود

  شما با نرم افزار WritePad می توانید با دستخط خودتان در گوشی اندرویدی شروع به تایپ کردن کنید این برنامه متن‌های شما را آنالیز و به حروف های معتبر تبدیل می کند. بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند قابلیت نوشتن با دست را دارند اما این ویژگی به درستی کار نمی کند و شما با این برنامه می توانید این مشکل را بر طرف کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛

"++Notepad" جایگزین مناسب برای نوت پد ویندوز + دانلود

برنامه ی Notepad ابزاری کم حجم می باشد که در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پمپ شارژ برای اندروید؛

خرید شارژ برای تمامی سیم کارت‌های اعتباری + دانلود

 مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

 
SketchBook Pro

تبدیل به یک طراح حرفه‌ای شوید + دانلود

  با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید طرح ها و ایده های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را رسم نمایید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Avast Mobile Security & Antivirus؛

آنتی ویروس قدرتمند و معروف برای اندرویدی‌ها + دانلود

با آنتی ویروس avast، امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید. این آنتی ویروس با اسکن تمامی اطلاعات از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف خواهد کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

انبوهی از پیامک های فارسی را همراه خود داشته باشید + دانلود

 امروزه یکی از راه های برقراری ارتباط با یکدیگر ارسال پیام کوتاه است، حال ممکن است شما پیامک را برای احوال پرسی یا تبریک اعیاد به فرد مورد نظر بفرستید. نرم افزار Sms book یک برنامه پیامک فارسی است که حجم انبوهی از پیامک های فارسی را در خود گنجانده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده اعیاد، شهادت ها و بسیاری دیگر از پیامک های مناسبتی را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.
 
  

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه جدید MX Player بدون نیاز به کدک؛

پخش کننده قدرتمند فایل های تصویری برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

کمتر کسی است که گوشی اندرویدی داشته باشد و با نرم افزار MX Player آشنا نباشد، بدون شک این پخش کننده قدرتمندترین برنامه موجود جهت پخش فایل های صوتی و تصویری است، دلیل اصلی تبدیل شدن نرم افزار به محبوب ترین پخش کننده فایل های تصویری، پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود است که حتی قدرتمندتر از پلیرهای رایانه عمل می کند. برنامه قادر است فرمت هایی مانند: mp4،avi،wma،mpg و ... را به راحتی و با سهولت اجرا کند، البته عملکرد و کارایی این نرم افزار در گوشی های دارای cpu دو هسته ای بسیار مطلوب تر است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
بهترين اپليكيشن های سال 2013 به انتخاب گوگل؛

اين 13" برنامه اندرويدی" را از دست ندهيد + دانلود

حالا که به پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نزدیک می‌شویم گوگل هم طبق رسم هرساله برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال را معرفی کرده است. دریچه هم لینک دانلود مستقیم را برای شما کاربران آماده کرده است تا به راحتی این 13 برنامه را دانلود کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

برای اندورید؛

مسیریابی به صورت آفلاین و آنلاین در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

نرم افزارهای فراوانی برای مسیریابی و موقعیت یابی توسط گوشی های اندرویدی ارائه شده است ولی اغلب آن ها دارای حجم بالا و کیفیت پایین هستند، نرم افزار Maverick Pro یک برنامه قدرتمند جهت موقعیت یابی به صورت آفلاین و آنلاین در گوشی اندرویدی است. اگر قصد سفر به طبیعت را دارید نقشه های آفلاین نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا از مسیر و مکان دقیق خود مطلع شوید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه 24.2.0 برای رایانه؛

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس ها و اسپم ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 


گردآوری از: سالار واعظی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۲:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
بایدم واسه اندروید باشه
آخه کی با بغیر اندروید کار میکنه به جز شماها؟
Iran (Islamic Republic of)
ehsan davoodi
۲۱:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۲
خیلی ممنون بابت در اختیار قراردادن رایگان نرم افزارها.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۲
بسیار متشکرم ولی اگر پهنای دنیای فناوری را بروزتر و بیش تر نمایید سپاس گذارم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۳:۰۰ ۰۴ دی ۱۳۹۲
خوبه ممنون انشاء الله نرم افزار های بیشتر و پرکاربردتر هم بذارین
Iran (Islamic Republic of)
chali
۱۲:۱۹ ۰۴ دی ۱۳۹۲
یعنی فقط اندرید!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۲
همش که واسه اندرویده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
adel
۱۰:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بسیار عالین واقعا دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
دوست داشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
adel
۱۰:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
بسیار عالین واقعا دمتون گرم
Ireland
رضا
۰۱:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
‏‎ ‎سیستم عاملهای دیگه هم هست ماهم دل داریم همش آندروید .چه خبره .
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۸:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
به درد نمیخوره
چه فایده وقتی برا ویندوز فون چیزی نمیزارین ....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
هرچی دارین برای اندرویده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
ناف به آندرویدبسته شده مطلق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سلام شما غیر از آندروید به چیز دیگه هم بپردازید جای دوری نمیره هاااا!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
درسته
آخرین اخبار