بی احتیاطی دنداپزشک دختر 3 ساله را تا پای مرگ برد+ عکس

دندان پزشک بی احتیاط بی دلیل استفاده بیش از حد از داروی آرام بخش برای ترمیم دندان دختر بچه 3 ساله منجر به کما رفتن بیمار کوچک خود و دستگیر شدنش توسط پلیس شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، والدین فینلی بویل دختر بچه 3 ساله برای ترمیم دندان فرزند خود را نزد دندانپزشکی در آواهو واقع در جزیره هاوایی بردند. 

به دلیل استفاده بیش از حد داروی آرام‌بخش برای ترمیم دندان، دختربچه توسط پزشک بیهوش شد و پس از انتقال وی به بیمارستان و انجام آزمایش MRI، نیم‌کره چپ مغز وی صدمه دیده و منجر به  کما رفتن وی شده است و زندگی وی و والدینش را تغییر داد.

شکایت والدین کودک 3 ساله منجر به دستگیرشدن دندان پزشک شد.

در طول مدت یک هفته بستری فینلی در بیمارستان مرکزی هاوایی او چند بار چشم‌های خود را باز کرده اما نسبت به هیچ عملی واکنش نشان نمی‌دهد و تنها نفس می‌کشد و خانواده‌اش امیدوار به بهبودی هر چه زودتر فرزند خود هستند.

مرکز خدمات دندان‌پزشکی کودکان با نام ( The Island Dentistry for children)، از سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرده و در حدود 2000 کودک را بهره‌مند از خدمات خود کرده است و هیچ گونه شکایتی تاکنون از دندان‌پزشک‌های این مرکز نشده بود و این مورد به عنوان اولین مورد در خدشه‌دار کردن سابقه درخشان این مرکز توسط دندان‌پزشک بی‌احتیاط شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار