نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید فرصت های تحصیلی و شغلی را برای جوانان ایجاد کنیم تا بزرگترین مشکل کشورمان برطرف شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جعفر قادری از وزارت ورزش و جوانان افزود: نیازهای جوانان مانند اشتغال، مسکن، آموزش و ازدواج برای مجلس شورای اسلامی ارجعیت دارند. اگر بودجه کافی به جوانان اختصاص ندهیم، مشکلات قشر جوان چندین برابر خواهد شد و این مسئله، به خانواده ها و دولت لطمه خواهد زد.
 
وی در خصوص بودجه سال آتی جوانان گفت: ما در بودجه سال 93 نیازهای جوانان را باید پررنگ تر ببینیم چون بیشترین جمعیت کشور را جوانان  تشکیل می دهند. باید در بودجه سال 93 تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی برای جوانان در نظر گرفته شود. مجلس به مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان نگاهی مثبت دارد و بر آن تاکید می کند. امیدواریم تعامل و ارتباط دو سویه میان وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی بخصوص فراکسیون های تخصصی مرتبط با این وزارتخانه با قوت ادامه یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات اظهار داشت: یکی از مباحثی که در حوزه اشتغال جوانان مطرح می شود حضور جوانان در ارگان های دولتی است که امیدواریم افزایش پیدا کند. باید میدان عمل را به جوانان بسپاریم و در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها از ایده، نظر و توانمندی جوانان استفاده کنیم.
 
برچسب ها: فرصت ، تحصیل ، شغلی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار