" مرادخاني " در کنسرت " وداع " گفت

تلاش وزارت ارشاد در حمايت از آثار موسيقايي مناسبتي است

علي مرادخاني در حاشيه ديدار از كنسرت وداع از تلاش وزارت ارشاد در حمايت از برنامه هاي موسيقايي مناسبتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، بعد از اجرای کنسرت " وداع" ، " علي مرادخاني " معاون هنری وزارت ارشاد با حضور در پشت صحنه با اعضاي اركستر و رهبر و خواننده این کنسرت ديدار و گفتگو كرد.

معاون هنري ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من  به هر مناسبتي باید کاری را در شان آن شرایط انجام داد.


 
ما هم باید تجربه های مختلفی را در این زمینه داشته باشیم و به تناسب شرایط مکانی و زمانی هر واقعه مذهبی، تاریخی ، اجتماعی و ملی کارهایی را انجام دهیم .

" مرادخاني " همچنین با ابراز خرسندي از فعاليت آهنگسازان در زمينه ساخت قطعات منابستي گفت:  
خوشحالم که آهنگسازان در زمینه ساخت قطعات مناسبتي فعال هستند و آثار خوبی مانند کنسرت " وداع " را  به علاقه مندان موسیقی ارائه می‌دهند.

وی افزود: ما برای اجرای چنین برنامه هایی در قالب کنسرت هنوز اول راه هستیم اما بسیار خوشحالم که هنرمندان خوب و توانمندی چون " حسام الدین سراج "، " سید محمد میرزمانی"، " وحید جلیلوند "، " همایون رحیمیان "، " کریم قربانی " ، " هادی آزرم " ، " مسعود حبیبی " ، " سیاوش ظهیر الدینی " ، " علیرضا خورشید فر " و بسیاری از نوازندگان دیگر دراین حرکت حضور دارند. حرکتی که باید برای استمرار و افزایش تعداد اجراهای آن با حمایت‌های مالی و معنوی دولت صورت گیرد.

معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: تمام تلاش وزارت ارشاد در این زمینه به این سمت هدایت خواهد شد که بدنه دولت در جایگاه یک نهاد مشوق و حمایت کننده قرار گیرد و دوستان هنرمند مطمئن باشند که تولید آثاری از این دست که دارای ارزش‌های فنی و کیفی قابل قبولی است مورد حمایت ما در حوزه های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد. چرا که معتقدیم باید نسبت به ارزش ها واکنش های به موقع و درستی نشان داد.



گفتنی است؛ كنسرت " وداع "  21 و 22 آذرماه با مديريت اجرايي " محمد حسن مقدس تفرشي " در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار