برتری ذخیره های پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان

بازیکنان خارج از ترکیب اصلی بازی با مس امروز در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی جوانان ایران به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرین ریکاوری و بازی دوستانه بازیکنان خارج از ترکیب اصلی بعد از ظهر امروز در مجموعه درفشی فر انجام شد.

برنامه بازیکنان اصلی از ساعت 14:30 آغاز شد و در ساعت 15 پایان یافت تا سایر بازیکنان در بازی دوستانه برابر تیم ملی جوانان ایران به میدان بروند.

پرسپولیس در این بازی در ابتدا با ترکیب رضا محمدی ، حسین کنعانی ، رضا نورمحمدی ، حمید علی عسگری ، میلاد کمندانی ، محمد عباس زاده ، فرزاد حاتمی ، محمد نوری ، قاسم دهنوی ، الهایی و یک بازیکن تستی که پیش از این در رده های پایه تیم های صبا و راه آهن بازی می کرد به میدان رفت.

در نیمه دوم این بازی ابتدا مارکو جایگزین الهایی شد و سپس الهایی در حضور مجدد در زمین به جای نورمحمدی بازی کرد.فرشاد قاسمی و امیر عابدزاده به جهت همراهی تیم امید پرسپولیس در این تمرین و بازی حاضر نبودند.

در این بازی ابتدا قاسم دهنوی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. سپس مجتبی مقتدایی از تیم ملی جوانان با گل به خودی پرسپولیس را دو گله کرد. حسین کنعانی نیز در پایان گل سوم این بازی را به ثمر رساند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرسپولیس ، ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار