صحبت های بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فجر سپاسی

دیدار تیم های استقلال و فجر سپاسی با برتری آبی پوشان پایتخت همراه بود، صحبت های بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فجر سپاسی را بخوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های استقلال و فجر سپاسی با برتری آبی پوشان پایتخت همراه بود، صحبت های بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فجر سپاسی را بخوانید.

نوری: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد بازی مقابل فجر سپاسی گفت: بازی خوبی نبود و فقط خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.

وی در مورد علت حضور نیافتن تماشاگران در ورزشگاه گفت: سردی هوا و گرانی بلیت‌ها در این میان از اهمیت بالایی برخوردارند. البته بازی‌ها نیز در این زمینه تاثیرگذار است.

 امیدوارم در آینده تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.


نظری: عملکرد خوبی داشتیم

محمدمهدی نظری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: فجر سپاسی نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر بازی کرد. بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. 

وی در مورد اینکه چراموقع تعویض سمت آرش برهانی نرفت عنوان کرد: می‌خواستم سریع‌تر بیرون بیایم تا تعویض انجام شود از همین رو سمت آرش برهانی نرفتم.

نظری خاطرنشان کرد: امیدوارم این پیروزی باعث دلگرمی هواداران شود و در آینده شاهد حضور بیشتر آنها در ورزشگاه باشیم.

مهرداد اولادی:هواداران حق دارند به ورزشگاه نیایند

مهرداد اولادیپس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی گفت: بازی بدی نبود فکر کنم اگر در دقایق ابتدایی می‌توانستیم به گل برسیم در ادامه نیز گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم.

مهاجم استقلال در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: در این هوای سرد حق دارند که به این ورزشگاه نیایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، فجر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار