سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان از کشف 552 کیلوگرم مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ احمد داوودی اظهار داشت: ماموران پلیس مواد مخدر و یگان تکاوری شهرستان سراوان، پس از اطلاع از حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو 405 در حاشیه شهر سراوان اقدام به کنترل مسیر این خودرو کردند.
 
وی افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سوی آنان کردند که با اقدام به موقع پلیس و طی یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و یکی از سرنشینان خودرو کشته و یک نفر دیگر دستگیر شد.
 
داوودی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 55 بسته 10 کیلویی تریاک به وزن 552 کیلوگرم و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت طی سه روز گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
 
این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک محموله تجهیزات پزشکی شامل 2 هزار و 500 قطعه انواع وسایل پزشکی و دندانپزشکی به ارزش بیش از 80 میلیون تومان کشف و ضبط و دو سرنشین خودرو که تبعه خارجی بودند، دستگیر شدند.
 
داوودی متذکر شد: در اقدام دیگری ماموران انتظامی شهرستان سراوان مقدار 26 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق، 18 رأس انواع احشام قاچاق، 14 حلقه لاستیک را کشف و ضبط کردند.
 
وی اذعان داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و سوخت 24 دستگاه خودرو توقیف و تعدادی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار