اصفهان/

ظرفیت بالای گرگاب ازتوابع شهرستان شاهین شهر و میمه در جذب گردشگر

شهردار گرگاب گفت: این شهر ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، یدالله مومن زادهˈ افزود: حمام قدیمی و سربازخانه مغول از آثار تاریخی این شهر شمال اصفهان به ثبت میراث فرهنگی رسیده است.
وی اظهار کرد: شهرداری حمام قدیمی این شهررا بازسازی کرده و بر اساس مصوبه سازمان میراث فرهنگی قرار است با ساخت گنجینه تخصصی نجوم به منطقه گردشگری تبدیل شود.
شهردار گرگاب نزدیک بودن این شهر به محور اصفهان ـ تهران و مسیر تردد خودروها را از دیگر ویژگی های این شهر عنوان و اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای، مجموعه پارک آبی ، سیتی سنتر و مجتمع ورزشی در این شهر ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد.
مومن زاده تاکید کرد: شهرداری زمینه مساعد و مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این شهر را برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شهرداری در سالجاری طرح های عمرانی بسیاری را اجرا کرده است گفت: زیرسازی و آسفالت کمربندی شهر به طول سه کیلومتر، تکمیل کتابخانه عمومی شهر، تکمیل مسیر سیلاب با سنگ مالون، زیرسازی و آسفالت سایر معابر، جدول گذاری مجموعه تفکیکی بنیاد مسکن و زیرسازی و آسفالت معابر آن از جمله این فعالیت هاست.
گرگاب ازتوابع شهرستان شاهین شهر و میمه دارای قدمتی بالغ بر 400 سال است که شغل اغلب مردم این شهر کشاورزی می باشد که بدلیل کم آبی در سالهای اخیر اکثر مردم به مشاغل صنعتی روی آورده اند/س.

برچسب ها: اصفهان ، گرگاب ، شاهین ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.